Seat Ibiza: Νέα ισχυρότερη έκδοση TSI με 150 ίππους

H Seat τοποθετεί των 4κύλινδρο TSI κινητήρα των 150 ίππων στο Ibiza και δημιουργεί μια νέα και πιο σπορ έκδοση για το hatchback της.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Seat Ibiza 1.5 TSI 150 PS

Το Ibiza 1.5 TSI με τους 150 ίππους του είναι η νέα και τελευταία μέχρι στιγμής έκδοση του μικρού hatchaback της Seat, η οποία δημιουργήθηκε για να ικανοποιήσει εκείνη τη μερίδα του κοινού που αποζητά πιο δυναμικές επιδόσεις.

Η ισπανική εταιρία θα διαθέσει τη νέα έκδοση του μοντέλου της αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG των επτά σχέσεων. Μες τους 150 ίππους του και τα 250 Nm μέγιστη ροπής, ο υπετροφοδοτούμενος κινητήρας προσφέρει καλές επιδόσεις στο Ibiza με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 8,2 δευτερόλεπτα και την τελική να αγγίζει τα 219 χλμ./ώρα. Παράλληλα η ισπανική εταιρία ανακοινώνει κατανάλωση 5,6-6,4 λίτρα/100 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP και εκπομπές ρύπων 128-147 γρ./χλμ.


Το λογότυπο “FR” που χαρακτηρίζει τις σπορ εκδόσεςι της Seat κάνει την εμφάνιση του τόσο στη μάσκα εμπρός όσο και στο εσωτερικό του Ibiza, εκεί όπου βλέπουμε να κυριαρχούν οι κόκκινες ραφές που κάνουν την εμφάνιση τους στο ταμπλό στο τιμόνι, στα καθίσματα, στις πόρτες, στο επιλογέα αλλά και το χειροόφρενο. Η αντίθεση με τις σκουρόχρωμες επενδύσεις που δημιουργείται προσδίδει μια πιο σπορ εικόνα στο εσωτερικό του hatchback της Seat.

Προς το παρόν οι Ισπανοί δεν ανακοινώνουν άλλες λεπτομέρειες για τη νέα έκδοση του Ibiza, οπότε δεν γνωρίζουμε αν υπάρχουν περαιτέρω αλλαγές σε σύστημα πέδησης και αναρτήσεις. Με το καλό, περιμένουμε και περισσότερες φωτογραφίες.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]