Η Seat βελτιώνει διαρκώς τη θέση της στην παγκόσμια αγορά, γεγονός που επιβεβαιώνουν οι μετρήσεις πωλήσεων για το πρώτο τετράμηνο του 2019. Όπως ανακοινώθηκε από την ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία, οι παγκόσμιες πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 7% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου 2019, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Μάλιστα, αυτή ήταν η πρώτη φορά που η Seat ξεπέρασε τις 200.000 πωλήσεις στο πρώτο τετράμηνο, καθώς πούλησε 202.600 οχήματα. Κατά το μήνα Απρίλιο, η Seat πέτυχε επίσης ρεκόρ με 51.000 πωλήσεις, αυξάνοντας το μερίδιό της κατά 1,8% σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2018 (50.100 αυτοκίνητα). Σημαντική συνεισφορά είχε και η μάρκα επιδόσεων Cupra, η οποία σημείωσε πωλήσεις 7.900 αυτοκινήτων, επίδοση που συνιστά άνοδο κατά 82,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018. Να σημειωθεί, πως τα συγκεκριμένα αποτελέσματα ενσωματώνονται στο σύνολο πωλήσεων της Seat.
Περνώντας σε στατιστικά δεδομένα, όπως ήταν αναμενόμενο η Ισπανία παραμένει η σημαντικότερη αγορά της Seat. Το πιο διαδεδομένο αυτοκίνητο της μάρκας, είναι το Leon. Σε αριθμητικό επίπεδο, ακολουθούν Γερμανία, Βρετανία, Γαλλία και Ιταλία. Η μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων κατά το πρώτο τετράμηνο του έτους επιτεύχθηκε σε Γερμανία, Αλγερία και Ηνωμένο Βασίλειο. Σημειώνεται πως Γαλλία και Ιταλία, που έχουν στρατηγική σημασία για την Seat στην Ευρωπαϊκή αγορά, σημείωσαν αύξηση πωλήσεων και 14,6% και 14,4% αντίστοιχα.
Η αύξηση πωλήσεων είχε θετική επίδραση και στα οικονομικά δεδομένα της Seat. Συγκεκριμένα, οι Ισπανοί ανακοίνωσαν λειτουργικό κέρδος-ρεκόρ που για το πρώτο τρίμηνο του 2019, έφτασε στα 89 εκατομμύρια ευρώ. Έτσι, ξεπεράστηκε κατά 5,5% το αντίστοιχο περσινό, που ήταν 85 εκατομμύρια ευρώ. Ακόμη, ο κύκλος εργασιών της Seat ξεπέρασε για πρώτη φορά τα 3 δις ευρώ (3.053 δις) κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου. Αυτό, συνιστά αύξηση κατά 9,7% σε σύγκριση με πέρυσι, όταν ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 2,872 δις ευρώ.
Ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Marketing της Seat και CEO της Cupra, Wayne Griffiths, δήλωσε: «Επιδεικνύουμε σταθερή ανάπτυξη τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς μας κυρίως στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες. Είμαστε βέβαιοι ότι θα διατηρήσουμε αυτή τη θετική τάση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους χάρη στη γκάμα SUV που αντιπροσωπεύει πλέον το 40% των παγκόσμιων πωλήσεων μας. Η Cupra συνέβαλε σημαντικά στην επιτυχία μας τόσο με το λανσάρισμα του νέου Cupra Ateca, όσο και με την πορεία του Leon Cupra».