O πετυχημένος θεσμός των Mobility Awards που διοργανώθηκε για δεύτερη χρονιά από την BOUSSIAS COMMUNICATIONS, συγκέντρωσε πολλές συμμετοχές και η αξιολόγηση κρίθηκε με βάση βαθμολογίες σε διαφορετικές ενότητες.
Η εταιρία απέσπασε εκτός της ανώτατης διάκρισης στο Rent a Car, ακόμη τέσσερα βραβεία στις ενότητες :
- Customer service (Gold)
Για τις πρωτοποριακές υπηρεσίες και την εξαιρετική απόδοση στην ικανοποίηση των πελατών της
- Green initiative (Gold)
Για τη σαφή δέσμευση στην ανανέωση του στόλου της με καθαρότερα οχήματα μειώνοντας το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα
- Accident Management (Gold)
Για την αποτελεσματική, εύκολη και ευέλικτη διαχείριση συμβάντων με την χαμηλότερη εμπλοκή του πελάτη
- Remarketing (Silver)
Για την διάθεση σε πολλαπλά κανάλια ποιοτικών μεταχειρισμένων οχημάτων
Όλα αυτά τα πεδία, μεταξύ άλλων, αποτελούν στρατηγικούς άξονες της SIXT στους οποίους επενδύει, προσθέτει υπηρεσίες και προϊόντα και βελτιώνεται καθημερινά ακόμη και σε συνθήκες πανδημίας.
Ο Γιώργος Λειβαδίτης, Head of Business Development στη SIXT, δήλωσε με αφορμή την βράβευση :
«Η βούληση για συνεχή αλλαγή και η επιμονή στην αυτοβελτίωση έχουν σφυρηλατήσει τη SIXT όπως είναι σήμερα: μια από τις πιο καινοτόμες, ραγδαία αναπτυσσόμενες και κερδοφόρες εταιρίες παροχής mobility στον κόσμο.
Στη χώρα μας, η επανατοποθέτηση της SIXT σηματοδοτήθηκε με την ένταξή της στον όμιλο της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε. στο τέλος του 2018. Η κυρίαρχη αντίληψη στον οργανισμό μας είναι η διαρκής εξέλιξη και προσαρμογή ανεξάρτητα από βαθμούς δυσκολίας, η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων, η στοχευμένη ανάπτυξη του προσωπικού και ο ακλόνητος προσανατολισμός στον πελάτη.
Τα βραβεία είναι το επιστέγασμα των προσπαθειών μας.»
ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου