Stark Drive Torque: Αναδιπλούμενο και στην τιμή

Ένα ποδήλατο που διπλώνει στη μέση γίνεται πρακτικό στη μεταφορά του αλλά και την αποθήκευση. Ξεχωρίζει όμως γιατί διπλώνει στη μέση και την... τιμή του!

Βρείτε μας στο

Τα ηλεκτρικά ποδήλατα αυξάνουν διαρκώς την απήχησή τους στον κόσμο, ειδικά σε όσους αισθάνονται ότι πρέπει να κάνουν κάτι για τη σωτηρία του πλανήτη. Ωστόσο, η προσιτή τιμή σε μια τέτοια επιλογή δεν είναι ακόμη από τα δυνατά της σημεία.



Με την εξέλιξη να προχωρά με άλματα, θα έρθει και η στιγμή που το πλήθος των ποδηλάτων θα ωφελήσει τον καταναλωτή μειώνοντας το κόστος κτήσης. Η Stark κάνει μια τέτοια προσπάθεια μείωσης του κόστους και το δηλώνει εξαρχής προσδοκώντας σε αυξημένες πωλήσεις.

Η βασική έκδοση του Stark Drive Torque διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 250 W τοποθετημένο κεντρικά. Προσφέρει 80 Nm ροπής αλλά και πλήθος άλλων στοιχείων σημαντικών για την εμπορική του πορεία.

Μία καινοτομία είναι ότι ξεκλειδώνει με εφαρμογή δακτυλικού αποτυπώματος με περιθώριο υποδοχής περισσότερων του ενός χρηστών. Επίσης, η 18 Ah μπαταρία, πέρα από τη συμβατική της δουλειά, προσφέρει θύρα USB αλλά και τη δυνατότητα ανέπαφης φόρτισης του κινητού τηλεφώνου!

Η σουηδική εταιρεία, ύστερα από ένα πτυσσόμενο ηλεκτροκίνητο ποδήλατο που την «έβαλε» στην αγορά, προσφέρει αυτή τη δυνατότητα και στο νέο Drive Torque. Έτσι, η χρήση του περιλαμβάνει και τον ρόλο του οχήματος για το «τελευταίο χιλιόμετρο», αφού μεταφέρεται εύκολα στον χώρο αποσκευών ενός αυτοκινήτου.

Στα καλούδια πρέπει να προσθέσουμε την εφαρμογή NFC (Near Field Communications) που αφορά στην ασύρματη μετάδοση δεδομένων σε απόσταση μικρότερη από τα 10 εκατοστά.

Ο ηλεκτροκινητήρας στη βασική έκδοση του Stark Drive Torque αποδίδει 250 W και απαιτεί την περιστροφή των πεταλιών για να προσφέρει την υποβοήθησή του. Έτσι όμως και μέσα από το εννέα σχέσεων σασμάν της Shimano, φτάνει την εντυπωσιακή τελική των 42 km/h!

Υπάρχει όμως και το μοντέλο Stark Drive Torque Max, με ηλεκτροκινητήρα Bafang Ultra Max ισχύος 1.000 W που αποδίδει 160 Nm ροπής και η τελική του φτάνει τα 62 km/h! Η έκδοση αυτή ξεχωρίζει από τα παχύτερα ελαστικά για σοβαρή εκτός δρόμου χρήση.

Η ανάρτηση εμπρός είναι ρυθμιζόμενη, η πίσω ανάρτηση είναι κατ’ επιλογή, διαθέτει δισκόφρενα ενώ η αυτονομία και στα δύο μοντέλα φτάνει τα 100 km.

Όσο για την τιμή, στα 999 δολάρια (891 ευρώ) για το απλό μοντέλο, είναι πραγματικά το πιο value for money ηλεκτρικό ποδήλατο της αγοράς σήμερα…

mm
Ο Θανάσης σπούδασε στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολήθηκε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της μοτοσυκλέτας επί 23 έτη, κέρδισε 3 πρωταθλήματα και δεκάδες νίκες, σημείωσε διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ είναι ο πρώτος Έλληνας που έλαβε μέρος στο υπερμαραθώνιο Rally Dakar. Από το 1997 ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια και το 1998, ίδρυσε τη δική του Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης (Riding School). Παράλληλα, τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποιεί Σεμινάρια Οδικής Ασφάλειας σε όλη την επικράτεια, μέσα από ένα πρόγραμμα που έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Το 2012 δημιούργησε την Παιδική Ακαδημία, για παιδιά ηλικίας από 5 ετών. Από το 2017, είναι ο μοναδικός μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, προπονητής μηχανοκίνητου αθλητισμού, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Το "Riding School-Θανάσης Χούντρας" αποτελεί πρότυπο Κέντρου Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, με καθημερινή λειτουργία σε δικές του εγκαταστάσεις.

E-mail: tchountras@traction.gr