Λίγους μήνες μετά την επίσημη πρεμιέρα του, το Audi Q3 είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα και η ελληνική αντιπροσωπεία έχει γνωστοποιήσει τιμές και εκδόσεις. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά, αλλά και να δούμε πόσο κοστίζει στη χώρα μας.
Δείτε επίσης: Οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου, “καίει” 1 ευρώ/100 χλμ. – Τώρα με 2.799 ευρώ
Η σημαντικότερη τεχνολογική τομή είναι το Q3 TFSI e-hybrid. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του φτάνει έως 119 km WLTP για το SUV (118 km για το Sportback), επίδοση κορυφαία στην compact premium κατηγορία. Στο ελληνικό καθημερινό μοτίβο –όπου οι περισσότερες διαδρομές κινούνται σημαντικά κάτω από τα 40 km– αυτό μεταφράζεται σε λειτουργία σαν «καθαρό» EV τις περισσότερες ημέρες, με το πλεονέκτημα του θερμικού κινητήρα όταν χρειάζεται ευελιξία σε μεγάλες αποστάσεις (συνολική αυτονομία >900 km).

Q3 TFSI e-hybrid: Συνδυαστική ισχύς 272 ίππων
Η υβριδική αρχιτεκτονική είναι παράλληλη: ο εξελιγμένος βενζινοκινητήρας 1.5 TFSI evo2 συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα 85 kW (116 hp) μέσω του αυτόματου κιβωτίου S tronic 6 σχέσεων (DQ400e evo). Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τα 200 kW (272 hp) και η ροπή τα 400 Nm, εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση και γραμμική επιτάχυνση, με τελική 140 km/h αποκλειστικά σε EV – στοιχείο που αποδεικνύει ότι η ηλεκτρική λειτουργία δεν περιορίζεται στην πόλη.
Σημαντική τεχνική λεπτομέρεια: ο 1.5 TFSI του e-hybrid διαφέρει από τον συμβατικό 1.5 TFSI MHEV. Δεν διαθέτει COD, αλλά υιοθετεί κύκλο Miller, τούρμπο VTG, λόγο συμπίεσης 11,5:1, έγχυση έως 350 bar και πλασματική επίστρωση κυλίνδρων για μειωμένες τριβές – συνδυασμός που βελτιστοποιεί θερμοδυναμική απόδοση και κατανάλωση.

Για την ελληνική αγορά η γκάμα συμπληρώνεται από τρεις εκδόσεις που καλύπτουν κάθε προφίλ πελάτη:
– 1.5 TFSI 110 kW (150 hp) με Mild Hybrid και Cylinder on Demand, σε συνδυασμό με S tronic 7 σχέσεων – ιδανικός για όσους θέλουν χαμηλή κατανάλωση με σπιρτάδα στην πόλη.
– 2.0 TDI 110 kW (150 hp), 360 Nm με S tronic 7 σχέσεων – επιλογή για μεγάλες αποστάσεις και σταθερά χαμηλό λειτουργικό κόστος.
Ενιαία ψηφιακή οθόνη
Το cockpit έχει σχεδιαστεί ως ενιαία ψηφιακή σκηνή: Audi Virtual Cockpit 11,9’’ και MMI Touch 12,8’’ σε καμπυλωμένη διάταξη, με καθαρή τυπογραφία και απεικόνιση υψηλής ευκρίνειας. Προαιρετικά, το Head-up Display φέρνει κρίσιμες πληροφορίες στο οπτικό πεδίο του οδηγού, μειώνοντας την καταπόνηση. Η νέα μονάδα χειρισμών στο τιμόνι εισάγει δύο μοχλούς –έναν για επιλογή σχέσεων και έναν για φώτα/υαλοκαθαριστήρες– απελευθερώνοντας την κεντρική κονσόλα για επιπλέον αποθηκευτικό χώρο. Η εργονομία γίνεται πιο διαισθητική, η οδήγηση πιο καθαρή.

Έμφαση και στην πρακτικότητα
Το Q3 παραμένει ένα SUV που συνδυάζει την πρακτικότητα της καθημερινότητας με την ποιότητα Audi. O χώρος αποσκευών ξεκινά από 488 L (375 L στο e-hybrid) και φτάνει τα 575 L με μετακίνηση της πίσω σειράς και όρθια ρύθμιση της πλάτης. Με πλήρη αναδίπλωση των καθισμάτων, διαμορφώνεται επίπεδος χώρος έως 1.386 L (1.293 L στο e-hybrid)) – ενώ το Sportback φτάνει έως 1.289 L (1.196 L στο e-hybrid). Η πίσω σειρά μετακινείται και ρυθμίζει κλίση, ώστε να βρίσκεις κάθε φορά το «sweet spot» μεταξύ άνεσης επιβατών και φόρτωσης.
Εκδόσεις και τιμές στην Ελλάδα
Νέο Q3 SUV
Q3 SUV Advanced TFSI Hybrid S tronic 150 hp – 41.980 ευρώ
Q3 SUV Advanced TDI S tronic 150 hp – 49.980 ευρώ
Q3 SUV Advanced e-hybrid S tronic 272 hp – 50.980 ευρώ
Νέο Q3 Sportback
Q3 Sportback Advanced TFSI Hybrid S tronic 150 hp – 43.980 ευρώ
Q3 Sportback Advanced TDI S tronic 150 hp – 51.980 ευρώ
Q3 Sportback Advanced e-hybrid S tronic 272 hp – 52.580 ευρώ