Στην Ελλάδα οι σπέσιαλ εκδόσεις του Abarth 595. Δείτε τιμές

Διαθέσιμες για παραγγελία στην ελληνική αγορά είναι οι νέες ειδικές εκδόσεις του Abarth 595, Monster Energy Yamaha και 595 Scorpioneoro.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Abarth 595 Scorpioneoro

Τα δύο νέα Abarth 595 Monster Energy Yamaha και 595 Scorpioneoro εκπροσωπούν σύμφωνα με τους Ιταλούς τις δύο διαφορετικές όψεις της Abarth και θα κατασκευαστούν σε 2.000 μονάδες έκαστο.

595 Scorpioneoro: Ένας “Σκορπίος” με κοστούμι και γραβάτα
Το Abarth 595 Scorpioneoro τιμά το θρυλικό A112 Abarth “Gold Ring”, που έμεινε στην ιστορία με το προσωνύμιο “Targa Oro”. Ένα πραγματικά σπάνιο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε το 1979 σε μόλις 150 μονάδες, όλες σε μαύρο χρώμα με χρυσές λεπτομέρειες και πλούσιο εξοπλισμό. Η νέα ειδική έκδοση είναι εξίσου εντυπωσιακή και αποτελεί ένα εν δυνάμει συλλεκτικό μοντέλο με τον περιορισμένο αριθμό της παραγωγής να πιστοποιείται από την ειδική πλακέτα που βρίσκεται στο εσωτερικό του.

Εκτός από το μαύρο χρώμα, διαθέσιμα είναι τρία ακόμα χρώματα (Podium Blue, Racing White και Record Gray), ενώ η ματ μαύρη οροφή με γραφικά σε μοτίβο καρό σημαίας συνδυάζεται ιδανικά με τα ανθρακί στοιχεία, όπως οι χειρολαβές, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και τα αεροδυναμικά στοιχεία στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα.


Όλα τα παραπάνω συνυπάρχουν με τα στοιχεία σε χρυσό χρώμα, όπως ο σκορπιός στο καπό, το χρυσό σιρίτι και φυσικά οι χρυσές ζάντες των 17 ιντσών. Προαιρετικά διαθέσιμες είναι και ζάντες σε μαύρο χρώμα, με το κέντρο του τροχού να φιλοξενεί το σκορπιό σε χρυσό χρώμα.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή fiat Panda 1.0 Hybrid Launch Edition 70 PS (+videos)

Στο εσωτερικό τα νέα σπορ καθίσματα Abarth “Scorpioflage” έχουν επένδυση από μαύρο δέρμα και ειδική επεξεργασία ώστε να συγκρατούν καλύτερα το σώμα στη σπορ οδήγηση. Στο προσκέφαλο η λέξη “Scorpioneoro” κυριαρχεί μαζί με την ιταλική σημαία, ενώ το ταμπλό με τα ματ μαύρα στοιχεία, η χρυσή πλακέτα στο κεντρικό τούνελ και τα ειδικά ταπέτα ολοκληρώνουν την εικόνα. Το ιδιαίτερο στιλ συνοδεύεται και από πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει το σύστημα πολυμέσων HD Uconnect με οθόνη αφής επτά ιντσών και συμβατότητα Apple CarPlay και Google Android AutoTM, αλλά και ηχοσύστημα BeatsAudio ισχύος 480 W.

Ο κινητήρας αποδίδει 165 ίππους που προσφέρουν αναλογία κιλών ανά ίππο της τάξης του 6,5kg/hp. Η επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 7,3 δευτερόλεπτα με τον turbo κινητήρα 1.4 T-Jet να είναι προδιαγραφών Euro6D και να συνεργάζεται είτε με μηχανικό, είτε αυτόματο κιβώτιο με shift paddles.

595 Monster Energy Yamaha: Ένεση αδρεναλίνης από τo MotoGP
Το Abarth 595 Monster Energy Yamaha, εκφράζει τις αξίες που μοιράζονται οι Abarth και Yamaha που έχουν ως βάση, τις επιδόσεις, τους αγώνες, την τεχνολογία και την οδηγική απόλαυση. Η συνεργασία των δύο εταιρειών ξεκίνησε το 2015 και συνεχίζει πιο δυνατή από ποτέ μέχρι σήμερα, έχοντας “γεννήσει” εκτός των άλλων δυναμικές εκδόσεις, όπως οι: Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition (2015), το διθέσιο Abarth 695 biposto Yamaha Factory Racing Edition (2015) και το σπάνιο Abarth 695 XSR Yamaha (2017). Σήμερα, η σκυτάλη περνά στο νέο Abarth 595 Monster Energy Yamaha.

Η αισθητική του νέου μοντέλου είναι εμπνευσμένη από τα χρώματα της Yamaha Energy Monster YZR-M1 MotoGP του 2020. Το αμάξωμα είναι διαθέσιμο στη διχρωμία μπλε-μαύρο, είτε εξολοκλήρου μαύρο, και εκτός από το λογότυπο “Monster Energy Yamaha MotoGP” έχει και τις χαρακτηριστικές νυχιές του Monster στο καπό, λόγω της νέας συνεργασίας μεταξύ του “Σκορπιού” και της Monster Energy. Τέλος, λεπτομέρειες σε χρώμα “tar cold gray”, όπως οι χειρολαβές, οι καθρέπτες και τα αεροδυναμικά στοιχεία στους προφυλακτήρες δημιουργούν μια ιδιαίτερη και δυναμική αντίθεση.

Στο εσωτερικό νέα είναι τα σπορ καθίσματα σε μπλε απόχρωση που φέρουν το λογότυπο “Monster Energy Yamaha MotoGP” στα προσκέφαλα. Η ειδική αριθμημένη πλακέτα βρίσκεται στο τούνελ της μετάδοσης, ενώ μπλε στοιχεία ξεχωρίζουν πάνω στο μαύρο ταμπλό, συνεχίζοντας τη διχρωμία του αμαξώματος.

Δείτε επίσης – Video: Fiat X/9 με ιαπωνική “καρδιά” προσφέρει ήχο & θέαμα

Το Abarth 595 Monster Energy Yamaha εφοδιάζεται με τον κινητήρα 1.4 T-jet απόδοσης 165 ίππων που συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο με paddles για τις αλλαγές. Το κουμπί “Sport” στο ταμπλό διαφοροποιεί την απόδοση και την απόκριση του κινητήρα, τη ρύθμιση του τιμονιού και τη λειτουργία της ενεργής βαλβίδας της εξάτμισης Record Monza. Το σύστημα πέδησης που σχεδιάστηκε ειδικά για την συλλεκτική έκδοση αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς διαμέτρου 284χλστ. εμπρός και 240χλστ. πίσω. Τέλος στην ανάρτηση τα αμορτισέρ της Koni τεχνολογίας FSD (Frequency Selective Damping) βελτιώνουν περαιτέρω το κράτημα και τη σταθερότητα.

Πλούσιος και σε αυτή την περίπτωση είναι ο εξοπλισμός, με το σύστημα πολυμέσων να δίνει και εδώ το “παρών” και να διαθέτει σύστημα τηλεμετρίας που επιτρέπει στον οδηγό να μετρά τις επιδόσεις του. Φέρει επίσης καθώς και ένα μοναδικό ψηφιακό λογότυπο Monster Energy Yamaha MotoGP που εμφανίζεται κάθε φορά που ενεργοποιείται η οθόνη.

Οι τιμές των συλλεκτικών Abarth ξεκινούν από τα 23.000 ευρώ για το 595 Monster Energy Yamaha και από τα 23.700 ευρώ για το 595 Scorpioneoro.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]