Είναι ένα από τα πιο θρυλικά αυτοκίνητα στην ιστορία της γερμανικής εταιρείας και όταν δημοπρατείται κάποιο γνήσιο που βρίσκεται σε καλή κατάσταση, η τελική τιμή ξεφεύγει για τα καλά. Κάτι τέτοιο αναμένεται να γίνει και στην περίπτωση του εικονιζόμενου Audi Quattro S1, το οποίο είναι σπάνιο και “κουβαλάει” μεγάλη ιστορία.
Πρόκειται για ένα Audi Quattro S1 E2, το οποίο καταχωρήθηκε για πρώτη φορά στις 5 Νοεμβρίου 1985. Πίσω από το τιμόνι του βρέθηκε αρχικά ο Hannu Mikkola, ο οποίος έτρεξε στο ράλι Λομβαρδίας το ίδιο έτος. Στο επόμενο διάστημα το αγωνιστικό αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε ως όχημα δοκιμής στο “Rallye de Portugal” του 1986 και, όταν το Group B τέθηκε εκτός νόμου, πέρασε για πρώτη φορά σε χέρια ιδιώτη.
Μέχρι σήμερα, ο χαρακτήρας του Audi Quattro S1 E2 έχει παραμείνει αναλλοίωτος. Μικρές αλλαγές έχουν γίνει ώστε το αυτοκίνητο να αποκτήσει πιο “πολιτισμένο” χαρακτήρα, όπως για παράδειγμα η τοποθέτηση γυάλινων παραθύρων. Το Audi Quttro S1 κρύβει κάτω από το καπό του έναν καλοδιατηρημένο πεντακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 550 ίππους.
Αξιοσημείωτη είναι και η σπανιότητα του συγκεκριμένου μοντέλου, μιας και σήμερα μόνο 15 Audi Quattro S1 E2 έχουν σωθεί από τα συνολικά 20 που κατασκεύασε η Audi. Από αυτά, μόνο τα έξι έχουν συμμετάσχει έστω και μία φορά σε ράλι και μόνο τα τέσσερα ανήκουν σε σήμερα σε ιδιώτες. Συνεπώς μιλάμε για μία άκρως ξεχωριστή περίπτωση.
Η δημοπρασία θα πραγματοποιηθεί στις 5 Νοεμβρίου από τον οίκο RM Sotheby’s και πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε την σχετική αγγελία. Για την ώρα δεν έχει γνωστοποιηθεί κάποια εκτίμηση, αλλά δεν είναι καθόλου απίθανο το τελικό ποσό να φτάσει ακόμα και τα δύο εκατ. ευρώ, μιας και στο παρελθόν έχουμε δει τέτοια νούμερα.