Πίσω στο 2011, η ιταλική εταιρεία είχε ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης για την παραγωγή της Ferrari LaFerrari και, όπως συμβαίνει σε κάθε μοντέλο, χρησιμοποιήθηκε ειδικό όχημα. Οι κατασκευαστές ονομάζουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα “μουλάρια”, καμουφλάρονται ώστε να μην γίνει γνωστή η τελική σχεδίαση και είναι ατελή κατασκευαστικά. Στην περίπτωση της LaFerrari χρησιμοποιήθηκε μόλις ένα “μουλάρι”, είναι το εικονιζόμενο και σύντομα θα δημοπρατηθεί.
Διαβάστε επίσης: Θα το έκανες αυτό αν είχες LaFerrari; (+video)
Συνέβαλε στην εξέλιξη από τον Μάιο του 2011 έως τον Δεκεμβρίου του 2012 και, ένα από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία, είναι το γεγονός ότι δεν “χτίστηκε” καν πάνω στο πλαίσιο της LaFerrari. Όπως μπορείτε εύκολα να διακρίνετε, πρόκειται για μία Ferrari 458 Italia, η οποία ωστόσο φέρει τα μηχανικά μέρη και το υβριδικό σύστημα της LaFerrari. Εννοείται πως για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, οι μηχανικοί εφάρμοσαν πολλές… πατέντες, κάτι που φαίνεται και από την εμφάνιση.
Σε αρκετά σημεία του αμαξώματος έχουν γίνει αλλαγές, στο πίσω μέρος έχει κοπεί πρόχειρα ο προφυλακτήρας, ενώ στο μηχανοστάσιο πολλά εξαρτήματα έχουν τοποθετηθεί πρόχειρα. Άλλωστε σε αυτό το αυτοκίνητο προτεραιότητα είναι να βγουν συμπεράσματα και να γίνουν διορθώσεις, η εμφάνιση έχει τον τελευταίο λόγο.
Η Ferrari πούλησε για πρώτη φορά το αυτοκίνητο σε ιδιώτη το 2016 και μέχρι σήμερα φέρει ακόμα και τις γνήσιες ετικέτες από την διαδικασία δοκιμών. Όπως είναι λογικό, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε δημόσιο δρόμο. Ωστόσο, αποτελεί ένα σπάνιο, συλλεκτικό μέρος της ιστορίας της Ferrari. Η δημοπρασία θα γίνει από τον οίκο RM Sotheby’s και πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε την επίσημη αγγελία.