Στο WRC 2 Pro θα συμμετάσχει ο Mads Ostberg

Ο Νορβηγός οδηγός ανακοίνωσε τα πλάνα του για το 2019, τα οποία περιλαμβάνουν τη συμμετοχή σε 8 αγώνες του νεότευκτου WRC 2 Pro, με Citroen C3 R5 και συνοδηγό τον Torstein Eriksen.

Έχοντας μείνει χωρίς μπάκετ μετά την απόφαση της Citroen να συμμετάσχει με 2 C3 WRC στο θεσμό το 2019 και οδηγούς τους Sebastien Ogier και Esapekka Lappi, ο Mads Ostberg αναζήτησε άλλες λύσεις για την αγωνιστική του καριέρα.

Από τη στιγμή που οι σχέσεις παραμένουν καλές με τη γαλλική ομάδα, όπου αντικατέστησε το 2018 τον Kris Meeke στα μισά της σεζόν, αποφάσισε να διατηρήσει τους δεσμούς μέσω της συμμετοχής στο  νεοσύστατο WRC 2 Pro, οδηγώντας ένα Citroen C3 R5. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός, ότι λίγες ημέρες πριν το Ράλι Μόντε Κάρλο, ο Ostberg έλαβε μέρος σε δοκιμές εξέλιξης του Citroen C3 WRC, γεγονός που αφήνει ένα παράθυρο συμμετοχής του σε μεμονωμένους αγώνες στην κορυφαία κατηγορία.

Photo: Citroen Racing

Ομολογώ ότι απογοητεύτηκα όταν έγινε σαφές πως δε θα έχω ως επιλογή το WRC στο υψηλότερο επίπεδο για το 2019. Όμως, τα ράλι είναι περισσότερο από μία δουλειά, είναι πάθος, είναι στο αίμα μου,δήλωσε ο Ostberg. “Να εγκαταλείψω τα όνειρά μου δεν υπήρξε ποτέ ως επιλογή. Στα 3 χρόνια που έχω περάσει ως εργοστασιακός οδηγός της Citroen Racing, έχουμε μοιραστεί πολλές καλές εμπειρίες και αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους που πήρα αυτή την απόφαση.

Πρώτος αγώνας για τους Ostberg-Eriksen στο νέο θεσμό, θα είναι το χιονισμένο Ράλι Σουηδίας στις 14-17 Φεβρουαρίου, ενώ την ευθύνη υποστήριξης του αυτοκινήτου θα έχει η βελγική DG Sport. Το WRC 2 Pro, είναι το πρωτάθλημα που προκηρύχθηκε για πρώτη φορά από τη FIA και στο οποίο θα συμμετέχουν ομάδες με αυτοκίνητα προδιαγραφών R5 και επαγγελματίες οδηγούς. Αυτό έγινε ουσιαστικά, ώστε να ενθαρρυνθεί η συμμετοχή και ιδιωτών στο θεσμό, οι οποίοι πλέον έχουν τη δική τους κατάταξη σε επίπεδο WRC 2, ενώ μέχρι είχαν να αντιμετωπίσουν και οδηγούς εργοστασιακών ομάδων όπως η Skoda Motorsport, η Citroen Total, η M-Sport Ford και η Hyundai Motorsport.

O Mads Ostberg και ο συνοδηγός του, Torstein Eriksen
Photo: Citroen Racing

Αν και θεωρείται ως υποστηρικτική κατηγορία του WRC, εντούτοις ο ανταγωνισμός στο WRC 2 Pro είναι πολύ μεγάλος, χάρη κυρίως στις εργοστασιακές συμμετοχές της Skoda Motorsport με τους Jan Kopecky, Kalle Rovanpera και της M-Sport Ford με τους Gus Greensmith, Lukasz Pieniazek.

Έχουμε μπροστά μας μια μεγάλη πρόκληση και σίγουρα έχουμε πολλή δουλειά. Κύριος στόχος στην αρχή είναι να εξελίξουμε το αυτοκίνητο και ευελπιστώ, να πετύχουμε την πρώτη νίκη του Citroen C3 R5 στο WRC 2. Ο συνδυασμός της τεχνογνωσία της Citroen  και της δικής μου εμπειρίας, θεωρώ ότι το κάνει πιθανό,” ήταν οι δηλώσεις του Mads Ostberg.

To νορβηγικό πλήρωμα έλαβε μέρος στο τοπικό Rally Hadeland, όπου τερμάτισε στη 2η θέση, στο ντεμπούτο με Citroen C3 R5
Photo: Mads Ostberg Social Media

Από τη μεριά μας, προσθέτουμε πως όντως ο συναγωνισμός στο WRC 2 και το WRC 2 Pro είναι πολύ μεγάλος, ενώ στη Σουηδία ο έμπειρος Ostberg θα έχει να αντιμετωπίσει μια σειρά ταχύτατων Σκανδιναβών οδηγών, προεξάρχοντος φυσικά του wonderkid του WRC, Kalle Rovanpera, με Skoda Fabia R5.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μετά από πέντε επιτυχημένα χρόνια με έδρα τη Λαμία, το Ράλι Ακρόπολις αλλάζει σελίδα. Δείτε τη νέα του έδρα από το 2026......
Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει και θυμόμαστε ένα προφητικό οδοιπορικό στην κεντρική Ελλάδα, εκεί που ο αγώνας έγινε θεσμός στις συνειδήσεις όλων....
Ο "Ιπτάμενος Σκωτσέζος" μας χάρισε απίστευτο θέαμα και το video που ακολουθεί είναι ένας ύμνος στην οδηγική του μαεστρία. Βαθιά υπόκλιση!...
14 αγώνες σε τέσσερις ηπείρους στο WRC της επόμενης χρονιάς! Δείτε πότε θα γίνει το Ράλι Ακρόπολις του 2026......
Η Toyota Gazoo Racing ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του Toyota GR Yaris Rally2 H2 Concept! Ένα αγωνιστικό με κινητήρα υδρογόνου......
Νώντα Καρανικόλας και Γιώργο Kακαβάς με Ford Fiesta Rally2, πέρασαν την ράμπα του τερματισμού στην Λαμία, στο Ράλλυ Ακρόπολις 2025....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα