Νέο SYM DRG 160, η φρέσκια πρόταση με σπορ διάθεση για την πόλη

Το νέο DRG 160 αποτελεί τη νέα πρόταση της SYM για τους δρόμους της πόλης και έρχεται "εφοδιασμένο" με προηγμένη τεχνολογία και σπορ διάθεση.

Βρείτε μας στο
2020 SYM DRG 160


Το νέο scooter της SYM “ακούει” στο όνομα DRG 160 και προτάσσει τη μοντέρνα αιχμηρή σχεδίαση του σε συνδυασμό με προηγμένες λύσεις για τον κινητήρα αλλά και το πλαίσιο του. Σε ευελιξία φαίνεται να βάζει γκολ από τα αποδυτήρια χάρη στους τροχούς των 13 ιντσών με τα φαρδιά ελαστικά και το σχετικά χαμηλό βάρος των 132 κιλών, σε κατάσταση λειτουργίας.

Το DRG ξεχωρίζει για την σχεδίαση του με την έμπνευση να προέρχεται, σύμφωνα με την SYM από τους δράκους της ασιατικής μυθολογίας.

Στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει στο τεχνολογικό κομμάτι είναι ο νέος σύγχρονος υγρόψυκτος 4βάλβιδος κινητήρας των 158 κ.εκ. που αποδίδει 15 ίππους και 15,4 Nm ροπής, ο οποίος φέρει και σύστημα Start/Stop (Z.R.S.G -Zero Resistance Starter & Generator) που μειώνει ακόμη περισσότερο την κατανάλωση ενώ περισσότερο την κατανάλωση καθώς απενεργοποιεί το μοτέρ ενώ περιμένετε στο φανάρι και το επανεκκινεί όταν ανοίξετε το γκάζι. Η κατανάλωση των 2,5 λίτρων ανά 100 χλμ. που ανακοινώνει η SYM υπόσχεται παράλληλα μεγάλη αυτονομία αφού η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ φτάνει στα 7,1 λίτρα.

Στις προηγμένες λύσεις που έχει ενσωματώσει η SYM στο DRG 160 περιλαμβάνεται το μονό πίσω αμορτισέρ με ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση ελατήριο αλλά και η τεχνολογία A.L.E.H. Πρόκειται για ένα σύστημα ανάρτησης του κινητήρα που μειώνει το φαινόμενο της ανύψωσης του κινητήρα των scooters στις άμεσες επιταχύνσεις προσφέροντας σταθερότητα και καλύτερες επιδόσεις κατά την εκκίνηση και μέσα στη στροφή. Σε συνδυασμό τη βέλτιστη κατανομή βάρους του πλαισίου, το DRG 160 υπόσχεται αξιόλογη συμπεριφορά ανάλογη της σπορ σχεδίασης του.

Στον εξοπλισμό του scooter της SYM βλέπουμε ψηφιακό πίνακα πληροφοριών που ρυθμίζει αυτόματα τη φωτεινότητα του, full LED φώτα εμπρός και πίσω αλλά και το τελευταίας γενιάς ABS της Bosch, 30% ελαφρύτερο και 45% μικρότερο σε όγκο έναντι του προηγούμενου. Το DRG είναι εφοδιασμένο με ένα δισκόφρενο τύπου “μαργαρίτα” μπροστά με διάμετρο 260 χλστ. και ένα 233 χλστ. πίσω με διπίστονη δαγκάνα.

Αν και σπορ σχεδίασης, το DRG παρέχει ανέσεις και ευκολίες στον αναβάτη. Η σέλα ανοίγει εύκολα μέσω διακόπτη και από κάτω υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για ένα κράνος ανοιχτού τύπου και μερικά ακόμη μικροαντικείμενα. Στην ποδιά, κάτω από το τιμόνι υπάρχει επιπλέον ανοιχτός αποθηκευτικός χώρος για γάντια ή ένα μπουκάλι, ενώ το “παρών” δίνει και η απαραίτητη πλέον θύρα φόρτισης USB. Το επίπεδο πάτωμα αξιοποιείται από την ύπαρξη γάντζου που επιτρέπει την επιπλέον μεταφορά χειραποσκευών. Ο συνεπιβάτης έχει παράλληλα στην διάθεση του χειρολαβές αλλά και αναδιπλούμενα μαρσπιέ.

Αναμένουμε την ημερομηνία άφιξης του στην Ελλάδα όπως επίσης και την ανακοίνωση της τιμής του.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr