SYM: Με νέα χαμηλότερη τιμή το VF125

Η ελληνική αντιπροσωπεία της SYM προχώρησε στην προς τα κάτω αναθεώρηση της τιμή του VF125 κάνοντας το ακόμη πιο προσιτό.

Βρείτε μας στο
2020 SYM VF125 νέα χαμηλότερη τιμή


Το SYM VF125 είναι ο μικρότερος “αδερφός” του VF185 και πλέον είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με νέα χαμηλότερη τιμή, η οποία ανέρχεται στα 1.960 ευρώ.

Το παπί των 125 κ.εκ. της SYM ξεχωρίζει για τη σπορ σχεδίαση που προτάσσει, η οποία “συμπληρώνεται” από επιφάνειες με φινίρισμα σε carbon look και μια επιθετική στην όψη ουρά που καταλήγει σε μία αεροδυναμική αεροτομή.

Η σέλα του φέρει αντιολισθητική επένδυση και χαρακτηριστική κόκκινη, ενώ κάτω από αυτή θα βρείτε θήκες για τα εργαλεία του παπιού και αρκετό αποθηκευτικό χώρο για μικροπράγματα όπως αδιάβροχα και γάντια. Ο αποθηκευτικός χώρος ανοίγει εύκολα από ένα διακόπτη τοποθετημένο στο δεξί χειριστήριο του τιμονιού, χωρίς να χρειάζεται να σβήσει το όχημα. Στα θετικά της εργονομίας του συγκαταλέγονται και τα μεγάλα και άνετα μαρσπιέ για τον συνεπιβάτη.

Ο πίνακας οργάνων, αποτελείται από ένα αναλογικό στροφόμετρο και μία ψηφιακή LCD οθόνη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και περιμετρικά σε αυτά ενημερωτικές λυχνίες.

Οι αλουμινένιες χυτές ζάντες προσφέρουν σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και πιο σπορ συμπεριφορά έναντι των ακτινωτών τροχών, ενώ σε αυτό συνεισφέρει και το εμπρός συμβατικό πιρούνι με διαδρομή στα 94 χλστ. Τα πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αερίου ολοκληρώουν την εικόνα των αναρτήσεων.

Το VF125 φέρει δύο δισκόφρενα 220mm, με σωληνάκια υψηλής πίεσης και δαγκάνα 2 εμβόλων εμπρός και ενός εμβόλου πίσω. Τα δύο δισκόφρενα συνδυάζουν τη λειτουργία τους και προσφέρουν έτσι άμεση και αποτελεσματική επιβράδυνση ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης.

Ο κινητήρας του VF125, είναι 4χρονος, αερόψυκτoς, 2βάλβιδος, SOHC, με χωρητικότητα 123 και έμφαση στην οικονομική απόδοση., Η ισχύς του ανέρχεται στους 8,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή τα 8,7 Nm στις 5.500 σ.α.λ. Συνεργάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο τύπου “μύλος” τεσσάρων σχέσεων (N-1-2-3-4-N -σε στάση). Σύμφωνα με τη SYM η κατανάλωση του ανέρχεται στα μόλις 1,84 λίτρα/100 χλμ.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr