Συνέντευξη: Ο Ott Tanak μιλάει στο traction.gr!

Με αφορμή την παρουσία της Toyota Gazoo Racing WRT για δοκιμές στη χώρα μας, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον πρωτοπόρο του φετινού WRC, Ott Tanak!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Μπορεί το Ράλι Ακρόπολις να μη βρίσκεται στο πρόγραμμα του WRC από το 2014, ωστόσο οι ειδικές διαδρομές της χώρας μας παραμένουν σημείο αναφοράς. Διόλου τυχαία, σχεδόν όλες οι εργοστασιακές ομάδες έχουν περάσει από τα μέρη μας, για δοκιμές εξέλιξης των αυτοκινήτων τους.

Η Toyota Gazoo Racing WRT βρέθηκε στη χώρα μας, για μια σειρά δοκιμών ενόψει του Ράλι Τουρκίας. Όπως κάθε φορά τα τελευταία χρόνια, τις δοκιμές (Pre Event Testing – PET) διοργάνωσε στην εντέλεια ο Λώρης Μελετόπουλος “ΕΛ ΕΜ”, με την έμπειρη ομάδα του.


Το www.traction.gr βρέθηκε στην αγαπημένη ειδική διαδρομή Βωξίτες, για μια πολύ σύντομη συζήτηση με τον πρωτοπόρο του WRC, Ott Tanak. Καθώς ο Εσθονός οδηγός έκανε το μεσημεριανό του διάλειμμα, ο χρόνος μας μαζί του δεν ήταν πολύς, ωστόσο κάθε κουβέντα με κορυφαίους οδηγούς του WRC, έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον.

Πώς προετοιμάζεται ο Ott Tanak για το επερχόμενο Ράλι Τουρκίας και ποια θα είναι η στρατηγική του έως το τέλος της χρονιάς; Διαβάστε αυτά και αρκετά ακόμη ενδιαφέροντα, στη μίνι συνέντευξη που ακολουθεί!

traction.gr: Επιστροφή στην Ελλάδα μετά από 6 χρόνια, για δοκιμές ενόψει του Ράλι Τουρκίας. Σε ποιους τομείς του αυτοκινήτου εστιάζετε τις δοκιμές σας;
Ott Tanak: Το Pre Event Testing (PET) περιλαμβάνει πάντοτε δοκιμές σε κάθε επιμέρους σημείο του αυτοκινήτου, όπως κινητήρα ή αναρτήσεις. Κάνουμε δοκιμές αγώνα ενόψει της Τουρκίας, οπότε προετοιμαζόμαστε ως συνήθως, χωρίς να εστιάζουμε κάπου συγκεκριμένα.

traction.gr: Η νίκη πέρυσι στην Τουρκία, προέκυψε μετά από μια στρατηγική “ασφαλείας”, όπου στόχος ήταν η αποφυγή λαθών. Πιστεύετε πως αυτό θα συμβεί και φέτος, ή σχεδιάζετε να κινηθείτε περισσότερο flat out;
Ott Tanak: Καταρχάς να τονίσω ότι πέρυσι κινήθηκα πραγματικά flat out στην Τουρκία. Απλά δεν είχαμε την απαιτούμενη ταχύτητα για να ανταγωνιστούμε τους αντιπάλους μας. Πιέζαμε πολύ, αλλά δε μπορούσαμε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Φέτος, ελπίζω να έχουμε καλύτερη απόδοση και να βρεθούμε πιο κοντά στην κορυφή.

traction.gr: Ποιος είναι ο τομέας-κλειδί για να έχει ένας οδηγός το καλύτερο αυτοκίνητο στην Τουρκία;
Ott Tanak: Όπως πάντα, χρειάζεται λίγο από όλα. Δεν μπορείς να έχεις το τέλειο στο ένα, χωρίς να λειτουργεί καλά και το άλλο. Κατά συνέπεια, η εστίασή μας δεν είναι τόσο εξειδικευμένη, καθώς όλα πρέπει να λειτουργήσουν καλά, σε αλληλεπίδραση μεταξύ τους, είτε πρόκειται για τον κινητήρα είτε για τις αναρτήσεις.

traction.gr: Προηγείστε στο πρωτάθλημα, γεγονός διαφορετικό από ότι είχατε συνηθίσει, καθώς πρέπει να διαχειριστείτε και όχι να κυνηγήσετε. Θα αλλάξετε τη στρατηγική σας στους τελευταίους 5 αγώνες;
Ott Tanak: Η διαφορά είναι ακόμη πολύ μικρή, καθώς οι 3 πρώτοι οδηγοί (σ.σ. Tanak, Ogier, Neuville) βρισκόμαστε πολύ κοντά. Απομένουν 5 αγώνες για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος και κατά συνέπεια, πολλοί ακόμη βαθμοί που πρέπει να κατακτηθούν. Για αυτό το λόγο, δεν μπορούμε να κατεβάσουμε το ρυθμό μας, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε…

traction.gr: Ο κόσμος των αγώνων ράλι αναμένει την απόφασή σου για την επόμενη χρονιά. Πότε θα αποφασίσεις για την ομάδα που θα βρίσκεσαι το 2020;
Ott Tanak: Θα ήθελα να αποφασίσω σήμερα, όμως αυτά τα πράγματα είναι λίγο πιο περίπλοκα. Υπάρχουν πολλές συζητήσεις προκειμένου να υπογραφεί το συμβόλαιο. Φυσικά βρισκόμαστε σε συζητήσεις και όπως είπα, θα ήθελα να αποφασίσω άμεσα. Ωστόσο η κατάσταση δεν είναι τόσο απλή…

traction.gr: Θα σου άρεσε να δεις το Ακρόπολις ξανά πίσω στο WRC;
Ott Tanak: Ναι, ασφαλώς. Πέρασα ωραία εδώ. Το Ράλι Ακρόπολις είναι σαφώς ένας από τους ιστορικούς αγώνες, οπότε θα ήταν καλό να επιστρέψει.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]