Πρόσφατα σας είχαμε ενημερώσει ότι η Toyota έχει ξεκινήσει δοκιμές αγωνιστικού κινητήρα υδρογόνου σε ένα Toyota Corolla. Η ιαπωνική εταιρεία επιμένει σε αυτή την τεχνολογία προσπαθώντας να “δώσει” μία μεγάλη παράταση ζωής στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτή τη φορά, μας παρουσιάζεται ένας V8 κινητήρας που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Yamaha και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό τόσο σε εμφάνιση, όσο και σε απόδοση.
Διαβάστε επίσης: “Καυτό” Toyota GR Yaris με υδρογόνο!
Ως βάση χρησιμοποιήθηκε ένας κινητήρας που ήδη υπάρχει! Πρόκειται για τον ατμοσφαιρικό V8 χωρητικότητας 5,0 λτ., ο οποίος τοποθετείται στο Lexus RC F και στην εργοστασιακή του έκδοση αποδίδει 479 ίππους και 536 Nm ροπής. Η ιαπωνική εταιρεία προχώρησε σε μία σειρά από αλλαγές προκειμένου να είναι σε θέση να καταναλώνει υδρογόνο.
Αναλυτικότερα, οι μηχανικοί εκτός των άλλων τοποθέτησαν νέα μπεκ στις κεφαλές, ανασχεδίασαν την πολλαπλή εισαγωγής, αλλά και την εξαγωγής. Μάλιστα, η τελευταία είναι και το εξάρτημα που τραβά τα βλέμματα, μιας και είναι εμφανές ότι οι οκτώ αυλοί εξαγωγής καταλήγουν απευθείας σε έναν.
Όσο για την ισχύ, αυτή έχει μειωθεί λίγο, αλλά μικρό το κακό, αφού πρόκειται για έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με μηδενικούς ρύπους. Η Yamaha αναφέρει ότι πλέον ο κινητήρας αποδίδει 450 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και 540 Nm από τις 3.600 σ.α.λ. “Οι κινητήρες υδρογόνου διαθέτουν τη δυνατότητα να είναι φιλικοί προς το περιβάλλον και ταυτόχρονα να διατηρούν ζωντανό το πάθος για τα μοτέρ εσωτερικής καύσης”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Yamaha Motor, Yoshihiro Hidaka.