Τα υβριδικά Renegade 4xe & Compass 4xe έρχονται. Δείτε πότε & από πόσο

"Απόβαση" επί ελληνικού εδάφους θα κάνουν σύντομα τα υβριδικά Renegade 4xe & Compass 4xe, τα πρώτα εξηλεκτρισμένα Jeep για την Ευρώπη.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Jeep Renegade και Compass 4Xe

To 2019 αποτελεί και την πρώτη χρονιά στην ιστορία της Jeep που θα έχει στην γκάμα της για τις ευρωπαϊκές αγορές και εξηλεκτρισμένα μοντέλα με την αρχή να γίνεται με τα Renegade 4xe και Compass 4xe. Τα δύο υβριδικά SUVs αναμενόταν να λανσαριστούν στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο, ωστόσο λόγω και της πανδημίας, η Jeep μας δίνει νέο ραντεβού για τον ερχόμενο Σεπτεμβρίου, ανακοινώνοντας παράλληλα περισσότερες λεπτομέρειες για τις δύο νέες προτάσεις της και τις εκδόσεις τους.

Τόσο το Jeep Renegade 4xe, όσο και το Compass 4xe εφοδιάζονται με Turbo βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων που ανήκει στη νέα γενιά Global Small Engine της εταιρίας και ένα ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα που τροφοδοτείται από μπαταρία χωρητικότητας 11,4kWh. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί εν κινήσει ή μέσω πρίζας σε οικιακό ή δημόσιο δίκτυο φόρτισης και η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία των δύο μοντέλων φτάνει τα 50χλμ.

Ανάλογα με την έκδοση η ισχύς του κινητήρα ανέρχεται στους 130 ή 180 ίππους και σε συνδυασμό με τους 60 ίππους του ηλεκτρικού κινητήρα η συνολική απόδοση φτάνει τους 190 (έκδοση Limited) ή τους 240 ίππους (εκδόσεις S και Trailhawk). Σε επίπεδο ροπής ο κινητήρας εσωτερικής καύσης προσφέρει 270 Nm και ο ηλεκτροκινητήρας 250 Nm που εξασφαλίζουν 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 130χλμ./ώρα σε αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και 200χλμ./ώρα σε υβριδική κίνηση).


Η γκάμα των Jeep Renegade 4xe και Jeep Compass 4xe περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (Limited, S και Trailhawk). Όλες έχουν δυνατότητα κίνησης και στους τέσσερις τροχούς, αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και ισχύ από 190 έως 240 ίππους. Σε όλες τις εκδόσεις ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης, ενώ διατίθενται και πολλαπλές επιλογές εξατομίκευσης. Ειδικότερα όσον αφορά στα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), τα νέα 4xe, εφοδιάζονται με τις πλέον σύγχρονες επιλογές που περιλαμβάνουν εκτός των άλλων ενεργά συστήματα αποφυγής σύγκρουσης και ακούσιας αλλαγής λωρίδας, σύστημα επόπτευσης τυφλής γωνίας, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων ορίων ταχύτητας και σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού.

Η φόρτιση των νέων Plug-in Hybrid μοντέλων της Jeep είναι μια εύκολη διαδικασία σύμφωνσα με την εταιρία, οι παράμετροι της οποίας μπορούν να διαμορφωθούν, είτε μέσω της οθόνης αφής των 8,4 ιντσών του συστήματος πολυμέσων UConnect, είτε του κινητού τηλεφώνου του χρήστη.

Για τη φόρτιση στο σπίτι, η ENGIE EPS ανέπτυξε κατ’ αποκλειστικότητα για την FCA το σύστημα φόρτισης easyWallbox που μπορεί να συνδεθεί χωρίς καμία απολύτως επέμβαση με το ηλεκτρικό οικιακό σύστημα. Ο έλεγχος του easyWallbox μπορεί να γίνει μέσω Bluetooth, ενώ ο χρόνος φόρτισης με απλή οικιακή πρίζα ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 5 ώρες. Παράλληλα το σύστημα μπορεί να συνδεθεί και απ’ ευθείας με το ηλεκτρικό σύστημα της οικίας –σε αυτή την περίπτωση απαιτείται εγκατάσταση από επαγγελματία ηλεκτρολόγο- με το χρόνο πλήρους φόρτισης να μειώνεται κάτω από τις 2 ώρες (100 λεπτά). Σε επίπεδο φόρτισης σε δημόσιο δίκτυο, η FCA σε συνεργασία με την Digital Charging Solutions (DCS) ανέπτυξε το “My Easy Charge” όπου μέσω μιας κάρτας οι οδηγοί των Renegade 4xe και Compass 4xe θα έχουν πρόσβαση σε ένα δίκτυο 130.000 σημείων φόρτισης σε 21 Ευρωπαϊκές χώρες.

Παρά τις υψηλές επιδόσεις, τον πλούσιο εξοπλισμό και τις μεγάλες δυνατότητες για κίνηση εκτός δρόμου, τα πρώτα Plug-in Hybrid μοντέλα της Jeep έχουν εκπομπές CO2 χαμηλότερες από 50γρμ./χλμ. Σε συνδυασμό με τη Λιανική Τιμή Προ Φόρων που θα είναι κάτω από το όριο των 40.000 ευρώ, τα δύο μοντέλα θα προσφέρουν όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά απαλλάσσοντας τον χρήστη εταιρικού αυτοκινήτου από την καταβολή φόρου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]