Ο ρυθμός με τον οποίο μειώνεται η απόδοση της μπαταρίας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένα θέμα που έχει συζητηθεί αμέτρητες φορές. Αυτή τη φορά, ένα Tesla Model S που λειτουργούσε ως ταξί έρχεται να αποδείξει ότι υπάρχουν άκρως θετικές περιπτώσεις στο κεφάλαιο “μπαταρία ηλεκτρικού”. Ο λόγος; Η μείωση της απόδοσης κατά μόλις 12% έπειτα από 500.000 χιλιόμετρα. Εντυπωσιακό!
Διαβάστε επίσης: H τρομακτική στιγμή που ένα Tesla Model 3 δέχεται “επίθεση” από χαλάζι (+video)
Το εικονιζόμενο όχημα ανήκει στην καναδική εταιρεία “Current Taxi” και εκτελεί δρομολόγια ακατάπαυστα από το 2016. Με την ολοκλήρωση μισού εκατομμυρίου χιλιομέτρων, η εταιρεία γνωστοποίησε μερικά άκρως ενδιαφέροντα στοιχεία. Τα πιο σημαντικά είναι πως το Tesla Model S του 2016 εξακολουθεί να κινείται με τους εργοστασιακούς ηλεκτροκινητήρες και την ίδια μπαταρία. Στην πράξη, η πτώση απόδοσης κατά 12% σημαίνει ότι η αυτονομία έχει μειωθεί στα 412 χιλιόμετρα, από τα 455 που είχε όταν βγήκε από το εργοστάσιο.
Πάμε να δούμε τις σημαντικότερες επισκευές στην μέχρι τώρα πορεία του συγκεκριμένου μοντέλου:
-Φρένα με κόστος 750 δολάρια
-Αμορτισέρ με κόστος 1.500 δολάρια
-Σύστημα κλιματισμού με κόστος 2.500 δολάρια
-Χειρολαβές με κόστος 800 δολάρια
-Εξαρτήματα εμπρός/πίσω ανάρτησης με κόστος 2000 δολάρια
And now another @CurrentTaxi @Tesla Model S has hit 500,000km (310,685 miles).
This 2016 Model S 90D still has the original:
-Battery (~12% degradation, full charge shows 412km compared to 455km new – mostly Supercharged – has free lifetime Supercharging)
-Motors
-AC System… https://t.co/JUy5zYx5ax pic.twitter.com/0cUOc95gqk— Drive Tesla 🇨🇦 (@DriveTeslaca) September 25, 2023
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτό δεν είναι το ηλεκτρικό με τα περισσότερα χιλιόμετρα της εταιρείας. Στο παρελθόν, η “Currect Taxi” είχε αποκαλύψει πως υπάρχει Tesla που έχει διανύσει 700.000 χιλιόμετρα.