Η νέα χρονιά δεν ξεκίνησε ιδανικά για την ελληνική αγορά, με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων να δείχνουν μείωση της τάξης του 28,8% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα του 2021. Αντίθετο σκηνικό επικράτησε στην ελληνική αγορά τον Φεβρουάριο, πάμε να δούμε αναλυτικά τι συνέβη!
Ταξινομήσεις: TOP-5 μαρκών για το 2021 στην Ευρώπη
Ο δεύτερος μήνας του έτους “έκλεισε” με 8.504 ταξινομήσεις στην ελληνική αγορά, όταν τον ίδιο μήνα πέρυσι είχαν ολοκληρωθεί 6.689. Συνεπώς, έχουμε μία θετική μεταβολή της τάξης του 27,1%. Οι θετικές τιμές του Φεβρουαρίου 2022, βέβαια, δεν ήταν αρκετές για να αντισταθμίσουν στις απώλειες του Ιανουαρίου, με αποτέλεσμα το πρώτο δίμηνο του 2022 να ολοκληρώνεται με μία πτώση ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων της τάξης του 3%.
Όσον αφορά στο μερίδιο της αγοράς βάσει κατηγορίας, στο πρώτο δίμηνο του 2022, η κατηγορία B-SUV “έπιασε” και πάλι κορυφή με 29,3%. Ακολουθεί η B-Sagment, κατηγορίας γνωστή και ως supermini, με 22,9%, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκονται τα μεγαλύτερα C-SUV με 22,5%. Εντυπωσιακό παραμένει και για φέτος το γεγονός ότι περισσότερα από τα μισά νέα αυτοκίνητα που ταξινομούνται στην χώρα μας είναι SUV, πιο συγκεκριμένα, καλύπτουν το 56,6%.
Πάμε και στα μερίδια αγοράς του πρώτου διμήνου βάσει καυσίμων, με την βενζίνη να βρίσκεται και πάλι στην κορυφή, αν και το ποσοστό της μειώθηκε στο 44,1% (-4,9%). Ακολουθούν τα υβριδικά με 29,0% και αύξηση κατά 6,9% σε σχέση με το δίμηνο του 2021. Η πρώτη τριάδα ολοκληρώνεται με τα diesel αυτοκίνητα που καλύπτουν το 16,3% της αγοράς, καταγράφοντας μείωση 5,2%.
Πηγή: ΣΕΑΑ