Ο Σεπτέμβριος δεν ήταν όσο καλός θα περίμενε η αγορά για τις ταξινομήσεις νέων μοντέλων. Συγκεκριμένα, φέτος ταξινομήθηκαν, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα ο ΣΕΑΑ, 6.612 νέα αυτοκίνητα, ενώ τον περσινό Σεπτέμβριο είχαν ταξινομηθεί 7.107 νέα μοντέλα.
Από την άλλη, η χρονιά από την αρχή του έτους έως και σήμερα παρουσιάζει αξιοσημείωτη άνοδο 36,2%. Κάτι που προφανώς έχει να κάνει και με την “καραντίνα” που βιώσαμε το 2020 και ήταν “σκληρή” καθώς, δεν λειτουργούσε τίποτα στην αγορά για περίπου δύο μήνες, ενώ μετά είχαμε και αρκετά lock downs (κάτι που βέβαια ίσχυσε και το 2021). Όπως και να έχει, το 2021 από την αρχή του έτους μέχρι και τον Σεπτέμβριο ταξινομήθηκαν 81.758 νέα αυτοκίνητα, ενώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα είχαν ταξινομηθεί 60.046 αυτοκίνητα. Και για να έχουμε ένα σημείο αναφοράς, πλην του 2020 που είχαμε πανδημία και καραντίνα, σε σχέση με το… νορμάλ 2019 η αγορά είναι πεσμένη κατά 11,9%, καθώς τότε είχαν ταξινομηθεί 92.772 νέα μοντέλα.
Στις επιμέρους κατηγορίες τώρα, τον Σεπτέμβριο τη μεγαλύτερη άνοδο την είδαν τα αυτοκίνητα της κατηγορίας B (supermini) με 4,1%, ενώ στα καύσιμα βενζίνη και diesel είδαν το μερίδιό τους να μειώνεται κατά 4,4% και 8,9% αντίστοιχα. Στον αντίποδα, υβριδικά και PHEV (Plug-in Hybrid)/BEV (αμιγώς ηλεκτρικά) είδαν το μερίδιό τους να αυξάνεται κατά 7,5% και 5,4%.