Τέμπη: Στον εισαγγελέα σήμερα ο σταθμάρχης

Πώς ομολόγησε το λάθος του. Τρεις συνάδελφοι του τον είχαν υποδείξει ως υπαίτιο για την τραγωδία. Δείτε τι κατέθεσε...
σταθμάρχης εντολή

Ενώπιον του εισαγγελέα θα βρεθεί σήμερα ο 59χρονος σταθμάρχης, ο οποίος εμφανίζεται ως ο κύριος υπαίτιος για την εθνική τραγωδία που σημειώθηκε στα Τέμπη. Σε βάρος του αναμένεται να ασκηθούν ποινικές διώξεις για το αδίκημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών από το οποίο προήλθε ως αποτέλεσμα ο θάνατος πολλών ατόμων (κακούργημα), για ανθρωποκτονίες από αμέλεια κατά συρροή και σωματικές βλάβες από αμέλεια και κατά συρροή.

Τι κατέθεσε ο σταθμάρχης για το κλειδί
Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, τρεις συνάδελφοι του σταθμάρχη τον είχαν υποδείξει ως υπαίτιο κατά την διάρκεια των ανωμοτί εξηγήσεων που έδωσαν στις αρχές. Ο ίδιος αρχικά φέρεται να υποστήριξε ότι είχε γυρίσει κανονικά το κλειδί, δίνοντας εντολή για αλλαγή τροχιάς της γραμμής, ώστε οι αμαξοστοιχίες να κινηθούν στις σωστές κατευθύνσεις, όμως το σύστημα δεν λειτούργησε.

Κλιμάκιο της Τροχαίας Λάρισας πραγματοποίησε επιτόπιο έλεγχο μαζί με εργαζόμενο και διαπίστωσε πως δεν υπήρχε πρόβλημα στο σύστημα. Τότε φαίνεται να άλλαξε τους ισχυρισμούς του.

Ο σταθμάρχης στη προανακριτική του απολογία που κράτησε τέσσερις ώρες φέρεται να παραδέχθηκε το λάθος του, ότι δηλαδή οδήγησε την επιβατική αμαξοστοιχία στη γραμμή της καθόδου προς Αθήνα. Ένα λάθος που δε διόρθωσε, καθώς κατάλαβε τι είχε κάνει όταν πληροφορήθηκε τη φονική σύγκρουση, λίγο μετά τις 23:00 το βράδυ της Τρίτης. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ο 59χρονος είχε ελάχιστη εμπειρία, καθώς είχε αναλάβει τα καθήκοντά του ως σταθμάρχης εδώ και δύο μήνες, από τον Ιανουάριο.

Τέμπη: Πώς έγινε η μοιραία σύγκρουση των τρένων
Τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν ότι η επιβατική και η εμπορική αμαξοστοιχία κινούνταν στην ίδια ράγα για περίπου 10 – 15 λεπτά, διανύοντας μια απόσταση περίπου 20 χλμ., χωρίς οι μηχανοδηγοί να έχουν μπροστά τους κάποια σήμανση.

Λίγο μετά τις 23:00 η αμαξοστοιχία Intercity 62 που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη περνούσε από τον σταθμό της Λάρισας με 341 επιβάτες και 13μελές πλήρωμα. Παρά το γεγονός ότι η γραμμή είναι διπλή, η αμαξοστοιχία βρέθηκε στο ρεύμα προς Αθήνα και συγκρούστηκε μετωπικά με την εμπορική αμαξοστοιχία που έκανε το αντίστροφο δρομολόγιο. Τα τρία πρώτα βαγόνια εκτροχιάστηκαν και πήραν φωτιά.

ΠΗΓΗ: Star.gr

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στην πίστα καρτ SFi Karting Circuit βρέθηκαν τα μέλη της επιτροπής του "Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα", για να πάρουν μια τελευταία γεύση από...
Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Δυστυχώς στην χώρα μας φτάνει ένα ξαφνικό μπουρίνι για να πλημμυρίσουν οι δρόμοι. Καλό είναι λοιπόν να γνωρίζουμε πως να συμπεριφερθούμε αν βρεθούμε να οδηγούμε...
Μια θρυλική διαδρομή που στο άκουσμά της και μόνο... φοβίζει! Ώρα για μία "πτήση" με εντυπωσιακά πλάνα από το κανάλι Up Stories......
Ποια είναι η σωστή χρήση των φώτων ομίχλης και γιατί δεν πρέπει να τα ανάβουμε άσκοπα; Δείτε όσα πρέπει να γνωρίζετε για την χρήση των...
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου το Ετήσιο Συνέδριο After Sales του Ομίλου Συγγελίδη, στο συνεδριακό Hall του Lagonissi Grand Resort....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Download contains Social Image crop 4742x2500. With Talent.
Cars outlined below:
P1: GLC X253 (Hero)
P2: A-Class Hatchback W177
P3: GLA H247
P4: GLB X247
P5: E-Class Estate S213
P6: E-Class Saloon W213
P7: C-Class Estate S205
P8: C-Class Saloon W205

Ετοιμοπαράδοτες Mercedes-Benz με ένα κλικ και με όφελος τιμής

υβριδικά αυτοκίνητα

“Σάρωσαν” τα υβριδικά αυτοκίνητα στο 11μηνο του 2025 – Τα επιλέγει ένας στους δύο

test_dongfeng_box11

Δοκιμάζουμε το πρώτο μοντέλο της Dongfeng στην Ελληνική αγορά