Τέλος στις δοκιμές ηλεκτρικών λεωφορείων με σακιά άμμου – Ξεκινούν τα δρομολόγια

Τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία πέρασαν επιτυχώς τις δοκιμές, φορτωμένα με σακιά άμμου 2,5 τόνων και σύντομα θα βρίσκονται στους δρόμους της Θεσσαλονίκης!
ηλεκτρικά λεωφορεία

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι προβλεπόμενες δοκιμές στα έξι από τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ και πλέον ο χρόνος μετρά αντίστροφα για τη δρομολόγησή τους. Μέσα στον Μάιο, τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα αρχίσουν να δρομολογούνται σε λεωφορειακές γραμμές, κατά κύριο λόγο της Δυτικής Θεσσαλονίκης. Μάλιστα, η πρεμιέρα θα γίνει στη γραμμή 21 που εκτελεί το δρομολόγιο Εύοσμος – Αριστοτέλους και στη γραμμή 29 που εκτελεί το δρομολόγιο Πολίχνη – Αριστοτέλους.

Σακιά άμμου βάρους 2,5 τόνων
Οι δοκιμές, που είχαν αρχίσει στις 6 Απριλίου, πραγματοποιήθηκαν σε έξι, από τα συνολικά 110 καινούρια ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι πληρούν τις προδιαγραφές που τέθηκαν στη σύμβαση προμήθειάς τους. Κάθε ένα από τα έξι λεωφορεία ήταν φορτωμένο με σακιά άμμου, βάρους 2,5 τόνων, το οποίο αντιστοιχεί σε ένα μισογεμάτο λεωφορείο. Η ολοκλήρωση των δοκιμαστικών έγινε μόλις το κάθε ένα από τα έξι λεωφορεία διένυσε 5.000 χιλιόμετρα.

Αυτές τις μέρες γίνεται η παραλαβή των ηλεκτρικών λεωφορείων από το Ελληνικό Δημόσιο και ειδικότερα το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που διενήργησε τον διαγωνισμό για την προμήθειά τους και θα παραχωρηθούν προς χρήση στον ΟΑΣΘ.

Όπως προέκυψε, τα λεωφορεία όχι μόνον πληρούν τις προδιαγραφές, αλλά διαθέτουν υπερδιπλάσια ενεργειακή αυτονομία από την απαιτούμενη. Έτσι, ενώ βάσει του διαγωνισμού θα έπρεπε να μπορούν να πραγματοποιούν με μία φόρτιση διαδρομές μήκους τουλάχιστον 180 χιλιομέτρων, στην πράξη τα λεωφορεία διανύουν άνετα περισσότερα από 300 χιλιόμετρα.

Την ίδια ώρα, οι εργασίες για την κατασκευή του σταθμού φόρτισης των ηλεκτρικών λεωφορείων στη Σταυρούπολη, προχωρούν με ικανοποιητικό ρυθμό και εντός του μήνα ο ΟΑΣΘ θα είναι σε θέση να φορτίζει τα λεωφορεία του σε αυτόν.

Χαρακτηριστικά των λεωφορείων
Τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι 12μετρα, 75 επιβατών. Φορτίζονται σε περίπου τρεις ώρες. Βάσει των προδιαγραφών του διαγωνισμού, πρέπει να έχουν αυτονομία τουλάχιστον 180 χιλιομέτρων. Τα δοκιμαστικά δρομολόγια έχουν δείξει ότι η αυτονομία των λεωφορείων ξεπερνά με άνεση τα 300 χιλιόμετρα. Διαθέτουν σύστημα κλιματισμού, εξαερισμού, ανακλινόμενα παράθυρα. Έχουν ράμπα για την πρόσβαση των Ατόμων με Αναπηρίες στη μεσαία θύρα και ειδική θέση για αναπηρικό αμαξίδιο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η ώρα της ναυτικής έκθεσης "Thessaloniki Boat & Fishing Show 2025" έφτασε! Δείτε όλες τις λεπτομέρειες......
Ένα έργο που θα διπλασιάσει τη ροή των οχημάτων από τα 5.000 στα 10.000 την ώρα! Δείτε πότε αναμένεται να ολοκληρωθεί......
Η Mercedes-Benz, η smart και οι Omoda & Jaecoo παρουσιάζουν στο κοινό της Βόρειας Ελλάδας τις νέες προτάσεις τους....
Η Geely συμμετέχει στη ΔΕΘ και στην Auto Thessaloniki 2025, παρουσιάζοντας στο ελληνικό κοινό το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV EX5....
Εντυπωσιακή μείωση έφεραν τα ηλεκτρικά λεωφορεία στον ΟΑΣΘ! Δείτε το τεράστιο ποσό που εξοικονομήθηκε λόγω με της μετάβασης......
Καταδίωξη στη Θεσσαλονίκη με "πρωταγωνίστρια" με 27χρονη που παραβίασε όλο τον Κ.Ο.Κ. Δείτε το ποσό που θα κληθεί να πληρώσει......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα