ΤΕΟΡΕΝ ΜΟΤΟΡΣ: Τα νέα μέτρα στην μετά-κορωνοϊού εποχή

Η προσαρμογή της ΤΕΟΡΕΝ ΜΟΤΟΡΣ Α.Ε. στην μετά-κορωνοϊού εποχή ήταν ακαριαία. Δείτε τα νέα μέτρα και πως γίνονται πλέον οι επισκέψεις σε όλο το Δίκτυο...

Βρείτε μας στο


Στη μετά-κορωνοϊού εποχή τίποτα δεν παραμένει ίδιο με πριν. Αυτό ακριβώς ισχύει για την ΤΕΟΡΕΝ ΜΟΤΟΡΣ Α.Ε., αλλά και το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Renault & Dacia στο σύνολό του.

Από την αρχή της πανδημίας, η διαφύλαξη της υγείας των εργαζομένων και των επισκεπτών αποτελεί την κύρια προτεραιότητα. Εννοείται πως υπάρχει καθημερινή ενημέρωση από τις αρμόδιες αρχές σχετικά με την εξέλιξη της πανδημίας και λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα.

Διαβάστε επίσης: Τιμές Renault Captur στην Ελλάδα και όφελος έως 1.000 ευρώ

Η υποδοχή των πελατών στις εκθέσεις και τα συνεργεία της ΤΕΟΡΕΝ ΜΟΤΟΡΣ Α.Ε. γίνεται με ειδική μέριμνα. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, παραλαμβάνονται και παραδίδονται με πιστή εφαρμογή των πρωτοκόλλων σχολαστικού καθαρισμού. Οι επισκέψεις στα συνεργεία του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου γίνονται αποκλειστικά κατόπιν ραντεβού, ώστε να μην υπάρξει συνωστισμός. Επιπλέον, στους κοινόχρηστους χώρους έχουν τοποθετηθεί ειδικά αντισηπτικά αλκοολούχα διαλύματα.

Διαβάστε επίσης: Τιμές Renault Clio με εργοστασιακό υγραέριο στην Ελλάδα

Το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Renault & Dacia έχει λάβει ειδική μέριμνα για τους πελάτες των οποίων η εργοστασιακή εγγύηση έληξε κατά την διάρκεια ισχύος των περιοριστικών μέτρων. Αυτοί παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με τον επίσημο συνεργάτη που τους εξυπηρετεί, ώστε να ενημερωθούν εκτενώς.

Για την αποφυγή του συνωστισμού σε εκθέσεις και συνεργεία, η ΤΕΟΡΕΝ ΜΟΤΟΡΣ Α.Ε. παραπέμπει τους ενδιαφερόμενους πελάτες να επικοινωνούν με τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη που τους εξυπηρετεί. Η επικοινωνία γίνεται είτε τηλεφωνικά, είτε ηλεκτρονικά. Η τηλεφωνική γραμμή «Info Line» 800 11 11011 είναι διαθέσιμη όλο το 24ωρο και δεν υπάρχει καμία απολύτως χρέωση.