Θα ήθελες να επιστρέψει η Lancia με βοήθεια από τον όμιλο VW;

Η Lancia πλέον είναι ως η παρών. Με ένα μοντέλα στην γκάμα της, την Ypsilon και αυτό μόνο για την Ιταλία. Μήπως ήρθε η ώρα να την δούμε σε κάποιον όμιλο;

Η Lancia είναι μία πικρή ιστορία της σύγχρονης αυτοκίνησης. Και αυτό γιατί η ιταλική μάρκα σε λίγα σχετικά χρόνια μας έχει δώσει μερικά από τα πλέον αξέχαστα αυτοκίνητα, έχει παρουσιάσει πολλές καινοτομίες στην αυτοκινητοβιομηχανία και έχει πρωταγωνιστήσει στα Ράλι σε μία εποχή αξεπέραστης δόξας!

Ακόμη και σήμερα τα αυτοκίνητά της είναι σημείο αναφοράς, ενώ μοντέλα όπως η Stratos ή η Delta είναι ακόμη στο μυαλό μας, παρά το γεγονός πως έχουν περάσει δεκαετίες από τότε που πρωταγωνιστούσαν. Ενδεικτικό του πάθους των φίλων της μάρκας είναι πως ήδη στην Ιταλία προσπαθούν να κατασκευάσουν μία σύγχρονη Delta (δείτε εδώ το σχετικό άρθρο).

Παρόλα αυτά πλέον η ιταλική μάρκα ουσιαστικά… δεν υπάρχει, παρά μόνο για τους Ιταλούς, αλλά και πάλι έχει μόνο ένα μοντέλο στην γκάμα της. Τη Lancia Ypsilon. Προφανώς και έτσι δεν μπορεί να επανέλθει, ενώ ακόμη και μετά την δημιουργία του ομίλου FCA (Fiat Chrysler Automobiles), δεν έχουμε διαβάσει ή ακούσει καμία πληροφορία ή έστω φήμη που να αφορά την δημιουργία ενός νέου μοντέλου με τα σήματά της.

Μήπως λοιπόν θα ήταν καλύτερα η Lancia να περνούσε στα χέρια των Γερμανών και συγκεκριμένα του ομίλου VW, ο οποίος τόσο με την Skoda όσο και με τη Seat έχει αποδείξει πως έχει τον τρόπο και πλέον την γνώση να αναζωογονεί εταιρείες αυτοκινήτου; Εξάλλου το έχει κάνει και με την Lamborghini, μία θρυλική ιταλική μάρκα η οποία δεν ήταν και στα καλύτερά της πριν μερικά χρόνια και πλέον διαπρέπει!

Αυτή η ερώτηση φαίνεται πως ταλάνισε και τον Emre Husmen, ανεξάρτητο σχεδιαστή, ο οποίος βασίστηκε στο Audi R8, προκειμένου να δώσει την απάντηση στον εαυτό του αλλά και σε εμάς.

Έτσι κατάφερε να σχεδιάσει και να μας παρουσιάσει σε ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες τη Lancia 037R8. Έτσι, ουσιαστικά έχουμε μία αναβίωση του θρυλικού μοντέλου της ιταλικής μάρκας, η οποία ακολουθεί τη σιλουέτα του γερμανικού μοντέλου, ενώ παίρνει πνοή από τον V10 5.2 λτ. 610 ίππων.

Πηγή: Emre Husmen

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smart Deals και στα αμιγώς ηλεκτρικά ID.! Δείτε το όφελος για κάθε ένα από τα ηλεκτρικά της VW μέχρι το τέλος της χρονιάς......
Η Audi παρουσιάζει τις προσφορές Audi Monthly Exclusives, για μια σειρά μοντέλων της, διαθέσιμων με αποκλειστικά προνόμια απόκτησης και ειδικό όφελος τιμής....
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....
Μέχρι το τέλος της χρονιάς, το VW ID.3 έρχεται με όφελος που αγγίζει σχεδόν τις 10.000 ευρώ. Δείτε το πρόγραμμα "Volkswagen e-Smart Deals"......

Ίσως ο πιο εμβληματικός κινητήρα της Audi είναι ο πεντακύλινδρος που παρουσίασε για πρώτη φορά το 1976, στο Audi 100 δεύτερης γενιάς, ο οποίος συνδύαζε...

Η θερμοκρασία μειώνεται! Έχετε προετοιμαστεί σωστά για τον χειμώνα; Η Volkswagen μας δίνει πέντε χρήσιμες συμβουλές συντήρηση αλλά και οδήγησης!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει