Θα ήθελες να επιστρέψει η Lancia με βοήθεια από τον όμιλο VW;

Η Lancia πλέον είναι ως η παρών. Με ένα μοντέλα στην γκάμα της, την Ypsilon και αυτό μόνο για την Ιταλία. Μήπως ήρθε η ώρα να την δούμε σε κάποιον όμιλο;


Η Lancia είναι μία πικρή ιστορία της σύγχρονης αυτοκίνησης. Και αυτό γιατί η ιταλική μάρκα σε λίγα σχετικά χρόνια μας έχει δώσει μερικά από τα πλέον αξέχαστα αυτοκίνητα, έχει παρουσιάσει πολλές καινοτομίες στην αυτοκινητοβιομηχανία και έχει πρωταγωνιστήσει στα Ράλι σε μία εποχή αξεπέραστης δόξας!

Ακόμη και σήμερα τα αυτοκίνητά της είναι σημείο αναφοράς, ενώ μοντέλα όπως η Stratos ή η Delta είναι ακόμη στο μυαλό μας, παρά το γεγονός πως έχουν περάσει δεκαετίες από τότε που πρωταγωνιστούσαν. Ενδεικτικό του πάθους των φίλων της μάρκας είναι πως ήδη στην Ιταλία προσπαθούν να κατασκευάσουν μία σύγχρονη Delta (δείτε εδώ το σχετικό άρθρο).

Παρόλα αυτά πλέον η ιταλική μάρκα ουσιαστικά… δεν υπάρχει, παρά μόνο για τους Ιταλούς, αλλά και πάλι έχει μόνο ένα μοντέλο στην γκάμα της. Τη Lancia Ypsilon. Προφανώς και έτσι δεν μπορεί να επανέλθει, ενώ ακόμη και μετά την δημιουργία του ομίλου FCA (Fiat Chrysler Automobiles), δεν έχουμε διαβάσει ή ακούσει καμία πληροφορία ή έστω φήμη που να αφορά την δημιουργία ενός νέου μοντέλου με τα σήματά της.

Μήπως λοιπόν θα ήταν καλύτερα η Lancia να περνούσε στα χέρια των Γερμανών και συγκεκριμένα του ομίλου VW, ο οποίος τόσο με την Skoda όσο και με τη Seat έχει αποδείξει πως έχει τον τρόπο και πλέον την γνώση να αναζωογονεί εταιρείες αυτοκινήτου; Εξάλλου το έχει κάνει και με την Lamborghini, μία θρυλική ιταλική μάρκα η οποία δεν ήταν και στα καλύτερά της πριν μερικά χρόνια και πλέον διαπρέπει!

Αυτή η ερώτηση φαίνεται πως ταλάνισε και τον Emre Husmen, ανεξάρτητο σχεδιαστή, ο οποίος βασίστηκε στο Audi R8, προκειμένου να δώσει την απάντηση στον εαυτό του αλλά και σε εμάς.

Έτσι κατάφερε να σχεδιάσει και να μας παρουσιάσει σε ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες τη Lancia 037R8. Έτσι, ουσιαστικά έχουμε μία αναβίωση του θρυλικού μοντέλου της ιταλικής μάρκας, η οποία ακολουθεί τη σιλουέτα του γερμανικού μοντέλου, ενώ παίρνει πνοή από τον V10 5.2 λτ. 610 ίππων.

Πηγή: Emre Husmen

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr