Οι φανατικοί θαυμαστές του Nissan GT-R απογοητεύτηκαν όταν η παραγωγή του στην Ευρώπη διακόπηκε εξαιτίας του θορύβου που παράγει. Αυτή η απογοήτευση ήταν που ώθησε τη γραφίδα του Matt Clark, (του ανεξάρτητου σχεδιαστή που λέγαμε παραπάνω) να δημιουργήσει τα δικά του renderings για το πώς οραματίζεται το R36 GT-R και μάλιστα της έκδοσης επιδόσεων της NISMO.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο σχεδιαστής, κύρια πηγή έμπνευσής του ήταν οι προηγούμενες γενιές του Skyline, με έντονη προτίμηση βέβαια στο R34. Κάτι που είναι εμφανές ειδικά στο προφίλ του αυτοκινήτου, αλλά και χάρη στα εμβληματικά κυκλικά πίσω φώτα. Η έκδοση NISMO τώρα έχει πολλά στοιχεία από το Nissan GT-R GT500. Το καπό έχει πλήθος αεραγωγών για την επαρκή ψύξη του κινητήρα, αλλά και άφθονα αεροδυναμικά βοηθήματα που, υποθετικά πάντα, θα ενισχύουν το πάτημα στο δρόμο, και παράλληλα αυξάνουν το πλάτος του αυτοκινήτου.
Μάλιστα ο Clark δεν έμεινε μόνο στα της σχεδίασης, αλλά το πήγε και ένα βήμα παραπάνω και ανέφερε το μηχανικό σύνολο της επιλογής του. Αρχικά αμφιταλαντευόταν ανάμεσα σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο ή σε ένα υβριδικό. Τελικά η λογική επικράτησε και σκέφτηκε πως ως υβριδικό το GT-R του θα ήταν καλύτερο, μιας και δεν αλλοιώνεται τρομερά ο χαρακτήρας του. Η ισχύς θα κατέληγε στους πίσω τροχούς κατά βάση, ενός ο πρόσθετος ηλεκτροκινητήρας θα έδινε ισχύ στον εμπρόσθιο άξονα.
Τώρα αν μας ρωτάτε τη γνώμη μας, ναι θα θέλαμε ξανά το Nissan GT-R να αλωνίζει στους ευρωπαϊκούς δρόμους, αλλά σίγουρα με μια πιο εύπεπτη σχεδίαση από αυτή που οραματίστηκε ο Clark.