Το 1937, γεννήθηκε στη Βιέννη ο Ferdinand Karl Piech (Φέρντιναντ Καρλ Πιχ) και πέθανε στις 25 Αυγούστου το 2019 στο Rosenheim (Ρόζενχαϊμ) της Γερμανίας. Σπούδασε μηχανικός και, ως εγγονός του Ferdinand Porsche, ξεκίνησε την σταδιοδρομία του από την οικογενειακή επιχείρηση. Σύντομα πέρασε στην Audi, λόγω μιας συμφωνίας που δεν επέτρεπε σε κανένα μέλος των οικογενειών Porsche ή Piech να συμμετέχουν στις καθημερινές λειτουργίες της Porsche. Η παρουσία του Piech στη θέση του επικεφαλής της Audi κρίθηκε απόλυτα επιτυχημένη, καθώς επί των ημερών του η μάρκα άλλαξε επίπεδο και πλέον θεωρείται αντάξια των Mercedes και BMW. Ακόμη, το 1993 ο Piech ανέλαβε Πρόεδρος και CEO ολόκληρου του Volkswagen Group, επιβλέποντας τις εξαγορές των Lamborghini, Bentley, τη δημιουργία της Bugatti Automobiles καθώς και τη διαμόρφωση μιας σκαλωτής σχέσης ανάμεσα στις Audi, VW, Skoda και Seat. O Piech αποσύρθηκε από τη θέση του το 2015, έχοντας ξεπεράσει την ηλικία των 65 ετών, έχοντας σαφώς θετικό έργο. Εκτός από τη βελτίωση της θέση του VW Group στον παγκόσμιο χάρτη της αυτοκίνησης, είχε ενεργή εμπλοκή στην εξέλιξη σημαντικών οχημάτων του Group όπως οι Porsche 911, Audi Quattro και Bugatti Veyron. Το 1999, αναδείχθηκε “Car Executive of the Century”, λόγω της επιρροής που είχε στα τεκταινόμενα της αυτοκίνησης.
To 1986, γεννήθηκε στη Γενεύη της Ελβετίας, από Γάλλο πατέρα και Ελβετίδα μητέρα, ο Romain Grosjean (Ρομέν Γκροζάν). Οδηγός Formula 1 που συμμετέχει με τη γαλλική σημαία στο Πρωτάθλημα, ο Grosjean έκανε ντεμπούτο το 2009 , όμως συμμετέχει με πλήρες πρόγραμμα στο θεσμό από το 2012. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του κατέκτησε αρκετούς τίτλους, με κυριότερο εκείνον του GP2 (που σήμερα ονομάζεται Formula 2) το 2011. Από το 2012 έως το 2015 ήταν οδηγός της Lotus-Renault, ενώ από το 2016 ανήκει στο δυναμικό της Haas-Ferrari. Έχει λάβει μέρος σε 145 αγώνες και ανέβηκε 10 φορές στο βάθρο, χωρίς να έχει κερδίσει κάποιον αγώνα μέχρι στιγμής. Η ταχύτητά του είναι δεδομένη, ωστόσο έχει εμπλακεί αρκετές φορές σε συγκρούσεις και θεωρείται ως οδηγός ψυχολογίας, ικανός για πολύ καλές αλλά και κακές επιδόσεις.
Το 1954, γεννήθηκε ο Riccardo Patrese (Ρικάρντο Πατρέζε). Ιταλός οδηγός αγώνων με μεγάλης διάρκειας καριέρα στην Formula 1, ο Patrese συμμετείχε στο πρωτάθλημα από το 1977 έως το 1993, κατακτώντας 6 νίκες. Έγινε ο πρώτος οδηγός στην ιστορία που ξεπέρασε τις 250 συμμετοχές (ολοκλήρωσε την καριέρα του με 256 εκκινήσεις) και οδήγησε για τις Shadow, Arrows, Brabham, Alfa Romeo, Williams, Benetton. Καθώς είχε σταθερή συμμετοχή κατά τη διάρκεια 3 δεκαετών (1970, 1980, 1990) είναι ένας από τους οδηγούς που ένωσαν την παλαιότερη “μυθική” με τη νεότερη “σύγχρονη” εποχή της Formula 1.
Το 1994, έλαβε χώρα στην Aida της Ιαπωνίας, το πρώτο GP Ειρηνικού, που ολοκληρώθηκε με νικητή τον Michael Schumacher ο οποίος οδηγούσε Benetton-Ford.