Το 1934, ξεκίνησε τυπικά η μαζική παραγωγή του Citroen Traction Avant. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που σχεδίασαν οι André Lefèbvre και Flaminio Bertoni, το οποίο έφερε δύο καινοτομίες. Συγκεκριμένα, το Traction Avant ήταν το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής που διέθετε ανεξάρτητη ανάρτηση σε κάθε τροχό, ενώ η μετάδοση κίνησης δινόταν στους εμπρός τροχούς. Καθώς ο ιδρυτής της μάρκας, Andre Citroen, πίστευε πολύ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, επένδυσε πολλά χρήματα για τη δημιουργία ενός νέου, υπερσύχρονου για την εποχή, εργοστασίου. Αν και η μαζική παραγωγή ξεκίνησε εκείνη την ημέρα, εντούτοις οι dealers της Citroen και η μεγάλη έκθεση της φίρμας στο Παρίσι, είχαν ήδη αποκτήσει ορισμένα αντίτυπα, προς επίδειξη στους πελάτες. Δυστυχώς για τη Citroen, το εγχείρημα δε στέφθηκε με επιτυχία, καθώς το κόστος του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με την αναβάθμιση του εργοστασίου, την οδήγησαν σε χρεοκοπία το 1934. Πάντως, μεγαλύτερος πιστωτής ώστε η Citroen να μη σταματήσει τη λειτουργία της υπήρξε η Michelin, οπότε η αυτοκινητοβιομηχανία συνέχισε κανονικά το έργο της. Η παραγωγή του Traction Avant σταμάτησε τον Ιούλιο του 1957, μετά από παραγωγή συνολικά 759,111 αντιτύπων.
tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.