Το 1930, ιδρύθηκε στο Τορίνο της Ιταλίας η Carrozzeria Pinin Farina, γνωστή σήμερα ως Pininfarina, από τον Battista “Pinin” Farina (Μπατίστα “Πινίν” Φαρίνα). Στην αρχή η εταιρεία σχεδίαζε και κατασκεύαζε αμαξώματα για λογαριασμό κατασκευαστών όπως Lancia, Alfa Romeo, Fiat, Cadillac κ.α., έχοντας κάνει σημαντικές καινοτομίες όπως το πλαίσιο μονοκόκ (monocoque). Στο τέλος του 1945, ο Pininfarina σχεδίασε την Cisitalia 202 Coupé, η οποία αποτέλεσε το μοντέλο που εδραίωσε τη φήμη του. Η συνέχεια χαρακτηρίστηκε από ανοδική πορεία, με τον Pininfarina να συνεργάζεται μεταξύ άλλων με τη Ferrari και στα μέσα του ’60, θέλοντας να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό, να εστιάζει στον αυτοκινητιστικό σχεδιασμό. Το εγχείρημα στέφθηκε με επιτυχία, καθώς πολλοί κατασκευαστές μεταξύ των οποίων οι Ferrari, Alfa Romeo, Peugeot, Fiat, GM, Lancia, Maserati, Hyundai και οι κινεζικές AviChina, Chery, Changfeng, Brilliance, και JAC, εμπιστεύθηκαν τον σχεδιασμό των οχημάτων τους στην Pininfarina. Από τη δεκαετία του ’80 η εταιρεία επεκτάθηκε ακόμη περισσότερο και πλέον σχεδιάζει σχεδόν τα πάντα, από φορτηγά και λεωφορεία, μέχρι τραίνα, yachts και αεροπλάνα. Το 2015, εξαγοράστηκε από την ινδική Mahindra έναντι περίπου 168 εκατομμυρίων δολαρίων.
To 1972, γεννήθηκε στο Sao Paulo (Σάο Πάολο) της Βραζιλίας, ο Rubens Barrichello (Ρούμπενς Μπαρικέλο). Εκ των κορυφαίων σύγχρονων Βραζιλιάνων οδηγών, ο Barrichello έκανε αξιοπρόσεκτη καριέρα, ενώ έγινε γνωστός ως ο ιδανικός teammate στην Ferrari, κατά την περίοδο κυριαρχίας του Michael Schumacher. O Barrichello είναι ο οδηγός με τις περισσότερες εκκινήσεις όλων των εποχών (322 εκκινήσεις) στην F1, όπου συμμετείχε αδιαλείπτως από το 1993 έως το 2011. Στην καριέρα του πέτυχε 11 νίκες, σημείωσε 14 pole positions και τερμάτισε συνολικά 68 φορές στο βάθρο των νικητών. Οδήγησε για τις Jordan, Stewart, Ferrari, Honda, Brawn, Williams, ενώ τερμάτισε δύο φορές (2002, 2004) στη 2η θέση της βαθμολογίας, και δύο φορές (2001, 2009) στην 3η θέση. Στη μνήμη όλων έχει μείνει το τρομακτικό ατύχημα που είχε κατά τη διάρκεια του “μαύρου” GP Αγίου Μαρίνου το 1994, κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών, που είχε θορυβήσει ιδιαίτερα τον καλό του φίλο, Ayrton Senna. Ο Rubinho, όπως ήταν το χαϊδευτικό του, ήταν πάντα ένας ιδιαίτερα συμπαθής οδηγός που χαμογελούσε διαρκώς, ενώ διακρινόταν για την ταχύτητά του σε όλες τις καταστάσεις αγώνα, αλλά ιδιαίτερα στο βρεγμένο οδόστρωμα.