Σαν Σήμερα | 25 Απριλίου

    pornohub
    sex videos
    mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
    Βρείτε μας στο

    Λεπτομέρειες Event

    Αυτό το συμβάν εκτελείται από 25 Απρίλιος 2019 μέχρι 25 Απρίλιος 2099. Είναι επόμενο για την εμφάνιση 25/04/2025

    • Ετικέτες: , , , , , , ,
    • Προσεχείς Ημερομηνίες:

    Το 1910, ιδρύθηκε στο Zwickau (Ζβικάου) της Γερμανίας από τον μηχανικό August Horch (Όγκαστ Χόρχ), η αυτοκινητοβιομηχανία Audi. Βέβαια, η ιστορία της γερμανικής φίρμας είναι λίγο πιο περίπλοκη, καθώς ιδρύθηκε μεν τότε, όμως επί της ουσίας στη σημερινή της μορφή, αντικαθιστά την Auto Union. Για αποφυγή παρεξηγήσεων, πολλές φορές το 1910 θεωρείται το έτος ίδρυσης της ιστορικής Audi, ενώ η σύγχρονη εποχή της ξεκινάει το 1969. Η ονομασία Audi έχει ως βάση το επώνυμο του ιδρυτή της, καθώς “horch” σημαίνει “ακούω”, το οποίο στα λατινικά απαντάται ως audi. Ακόμη, οι 4 κύκλοι στο σήμα της εταιρείας ουσιαστικά αναπαριστούν τις 4 φίρμες που συγχωνεύθηκαν για να διαμορφωθεί η Auto Union, που αποτελεί τον απευθείας πρόγονο της Audi. Σήμερα, η Audi ανήκει στον όμιλο Volkswagen και θεωρείται ως μια από τις κορυφαίες μάρκες πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο, μαζί με τις επίσης γερμανικές Mercedes και BMW. Έχει ως επίκεντρο το Ingolstadt της Γερμανίας, ενώ διαθέτει 11 εργοστάσια σε 9 διαφορετικές τοποθεσίες ανά τον κόσμο. Η προηγμένη τεχνολογία υπήρξε ανέκαθεν το δυνατό σημείο της μάρκας, η οποία άλλαξε τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε την αυτοκίνηση με την εισαγωγή της τετρακίνησης, δηλαδή του “Quattro”, αρχής γενομένης από τους αγώνες ράλλυ στις αρχές της δεκαετίας του ’80. Η ανάπτυξη της τετρακίνησης, καθώς και η διαρκής βελτίωση σε τομείς εξεζητημένης τεχνολογίας, έχουν καταστήσει την Audi σε μια από τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως.
    Photo: Audi

    Το 1931, ο Ferdinand Porsche δημιούργησε ένα γραφείο μηχανολογίας στη Στουγκάρδη με την ονομασία “Dr. Ing. h.c. F. Porsche Gesellschaft mit beschränkter Haftung, Konstruktion und Beratung für Motoren- und Fahrzeugbau” και έτσι, μια νέα εταιρεία εισήχθη στο εμπορικό μητρώο. Από τα μέσα του 20ού αιώνα, η Porsche εξελίχθηκε σε μια κορυφαία και πρωτοποριακή αυτοκινητοβιομηχανία με ειδίκευση, στην παραγωγή σπορ αυτοκινήτων. Όλα της τα μοντέλα, αλλά ιδιαίτερα η Porsche 911, αποτελούν ευσεβή πόθο για κάθε θιασώτη της αυτοκίνησης, καθώς αντιπροσωπεύουν ελευθερία, οδηγική ευχαρίστηση και συναρπαστική τεχνολογική εξέλιξη σε ένα πακέτο που η λέξη “ελκυστικό” δεν μπορεί να δώσει επαρκώς το πλήρες νόημα. Όσον αφορά στο ιδιοκτησιακό καθεστώς, η Porsche βρισκόταν εξαρχής σε αγαστή συνεργασία με τη Volkswagen, ενώ από το 2011 ανήκει και τυπικά στο Group VW. Μπορεί το μοντέλο-σήμα κατατεθέν να είναι η 911 σε διάφορες εκδόσεις, ωστόσο η Porsche προσφέρει ενδιαφέρουσες προτάσεις ακόμη και στα πολυτελή SUV, κατηγορία την οποία ουσιαστικά όρισε η Cayenne. Σημασία έχει ότι είτε με κίνηση πίσω, είτε με τετρακίνηση, είτε με σπορ κουπέ είτε με υπερυψωμένο αμάξωμα, τα μοντέλα της Porsche συγκινούν εκατομμύρια ανθρώπους ανά τον κόσμο, συνδυάζοντας ιδανικά επιδόσεις με πολυτέλεια και τεχνολογία αιχμής.


    Το 1981, γεννήθηκε στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας, ο Felipe Massa (Φελίπε Μάσα). Όπως συνέβαινε με πολλούς Βραζιλιάνους πιλότους, οι συμπατριώτες του έψαξαν στο πρόσωπό του τον διάδοχο του Ayrton Senna. Μπορεί ο συμπαθής Felipe να μην έφτασε ποτέ σε αυτό το επίπεδο, ωστόσο έκανε αξιοπρόσεκτη καριέρα. Χαρακτηρίστηκε από μεγάλη ατυχία, με δύο περιπτώσεις να είναι οι πιο σημαντικές. Το 2008, έχασε το Πρωτάθλημα Οδηγών κυριολεκτικά στην τελευταία στροφή μέσα στην πατρίδα του, όταν ενώ είχε κερδίσει και χρειαζόταν τον αντίπαλό του στην 6η θέση, ο Lewis Hamilton ξεπέρασε έναν αντίπαλο (Timo Glock) κατακτώντας τον τίτλο για έναν βαθμό. Η ατυχία χτύπησε ξανά τον Massa στις 25 Ιουλίου 2009, όταν ένα ελατήριο που είχε φύγει από την ανάρτηση της Brawn GP του Rubens Barrichello, τον χτύπησε στο κράνος, με αποτέλεσμα αυτός να χάσει τις αισθήσεις του και να τραυματιστεί αρκετά σοβαρά. Επέτρεψε στο Πρωτάθλημα το 2010 και παρέμεινε έως το 2017 όταν και σταμάτησε, έχοντας κατακτήσει 11 νίκες, 16 Pole positions και ανεβαίνοντας 41 φορές στο βάθρο των νικητών. Το 2019 επέστρεψε στην ενεργό δράση, συμμετέχοντας στο ανερχόμενο πρωτάθλημα της Formula E, με την ομάδα της Venturi.

    To 2001, σκοτώθηκε σε ατύχημα ο Michele Alboreto (Μικέλε Αλμπορέτο) σε ηλικία 44 ετών. Ο άτυχος Ιταλός οδηγός, βρισκόταν στην πίστα του Lausitzring στη Γερμανία, πραγματοποιώντας δοκιμές για την Audi, όταν ένα κλατάρισμα ελαστικού στην ευθεία, έστειλε το Audi R8 που οδηγούσε, να προσκρούσει βίαια στον τοίχο, με τη σύγκρουση να αποδεικνύεται μοιραία. Από τους πιο αξιόμαχους σύγχρονους πιλότους της χώρας του στη Formula 1, ο Alboreto παραμένει μέχρι σήμερα ο τελευταίος Ιταλός που ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, οδηγώντας για τη Ferrari. Μάλιστα, με τη Scuderia διεκδίκησε τον τίτλο του 1985, τερματίζοντας τελικά στη 2η θέση πίσω από τον Alain Prost. Συμμετείχε ανελλιπώς στο Πρωτάθλημα από το 1981 έως το 1994, ενώ όταν αποσύρθηκε είχε λάβει μέρος σε 215 αγώνες, κατακτώντας 5 νίκες, 2 pole positions και ανεβαίνοντας 23 φορές στο βάθρο. Μετά την αποχώρησή του από την F1, συνέχισε σε αγώνες sportscars, με κορυφαία στιγμή την επικράτηση στις 24 Ώρες του Mans το 1997, με Porsche και teammates του Tom Kristensen, Stefan Johansson.
    Photo: Audi

    tamilsexstories
    sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
    https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
    mm
    Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

    E-mail: [email protected]