Το 1968, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε δημοσιογράφους και αντιπροσώπους της Auto Union, το Audi 100. Η παρουσίαση έλαβε χώρα με κάθε επισημότητα, στο θέατρο της πόλης του Ingolstadt, σημαίνοντας την είσοδο της Audi στην κατηγορία των πολυτελών μεσαίων αυτοκινήτων. Ενδιαφέρον έχει και η ιστορία παραγωγής του Audi 100, το οποίο εξελίχθηκε υπό άκρα μυστικότητα στα μέσα της δεκαετίας του ’60. Ο λόγος ήταν πως η Auto Union είχε μόλις ενταχθεί στο VW Group, η οποία είχε δώσει σαφείς οδηγίες να σταματήσει κάθε εξέλιξη από την πλευρά της πρώτης, η οποία θα περιοριζόταν σε υποστήριξη των υπαρχόντων μοντέλων. Ο τότε Τεχνικός Διευθυντής της Auto Union, Ludwig Kraus (Λούντβιχ Κράους) δεν υπάκουσε, καθώς θεωρούσε πως για να διατηρήσει την ανεξαρτησία της, η εταiρεία του έπρεπε να παρουσιάσει ένα μεσαίο μοντέλο με σύγχρονο σχεδιασμό, που θα πλαισίωνε τα μοντέλα της Audi τα οποία είχαν μόλις παρουσιαστεί. Ο επικεφαλής της Auto Union, Rudolf Leiding (Ρούντολφ Λάιντινγκ), ανακάλυψε τυχαία όσα γίνονταν, όταν είδε απρόοπτα ένα αντίτυπο κλίμακας 1:1 από πλαστελίνη. Έπειτα από πολλές συζητήσεις με τον Kraus, έδωσε το πράσινο φως για την εξέλιξη, ενώ αμφότεροι έπεισαν και τη Volkswagen να μην διακόψει το project. Τελικά, το Audi 100 γνώρισε μεγάλη επιτυχία και μέσω αυτού, η φίρμα παγίωσε την ανεξαρτησία της εντός του VW Group.
Το 1979, γεννήθηκε στην Aix (Αΐξ) της Γαλλίας, ο Julien Ingrassia (Ζουλιάν Ινγκρασιά). Επαγγελματίας συνοδηγός ράλι, ο Ingrassia είναι ένας από τους κορυφαίους συνοδηγούς των τελευταίων ετών στο WRC, όπου πρωταγωνιστεί στο πλευρό του Sebastien Ogier. Αχώριστο δίδυμο από το 2006, οι Ogier-Ingrassia έχουν πετύχει μαζί όλες τις διακρίσεις τους στα ράλι, ενώ ενδεικτικό της σχέσης τους είναι το γεγονός ότι ο Ingrassia, είναι συνοδηγός του Ogier από τα πρώτα οδηγικά βήματα του τελευταίου, στη Γαλλία. Μαζί έχουν κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων (JWRC) το 2008, καθώς και τα 6 Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ράλι (2013-2018). Η ονειρική πορεία του Julien στο πλευρό του Seb, στο WRC, συνεχίζεται με αμείωτη ένταση…