Το 1998, πέθανε σε ηλικία 88 ετών στη φάρμα που κατείχε η οικογένειά του στην Αυστρία ο Ferdinand Anton Ernst Porsche (Φέρντιναντ Άντον Έρνστ Πόρσε), γνωστός ως Ferry Porsche. Ο γιος του ιδρυτή της Porsche, Ferdinand Porsche Sr, ακολούθησε τα βήματα του πατέρα του και ενεπλάκη από νεαρή ηλικία με την μηχανολογία και την κατασκευή αυτοκινήτων. Μάλιστα, ήταν μέλος της ομάδας που είχε συστήσει ο Ferdinand Porsche Sr. για τη δημιουργία του VW Beetle. Μετά τη λήξη του πολέμου και ενώ ο πατέρας δικαζόταν στη Γαλλία καθώς προμήθευε το ναζιστικό καθεστώς με οχήματα και τεχνογνωσία, ο Ferry Porsche ξεκίνησε την παραγωγή αυτοκινήτων καθαρά για τη δική του επιχείρηση, χωρίς δηλαδή σχέσεις με το κράτος. Από εκεί και έπειτα η πορεία είναι λίγο έως πολύ γνωστή, καθώς η Porsche εξελίχθηκε σε μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες παραγωγής sport αυτοκινήτων, έχοντας δημιουργήσει οχήματα-θρύλους, με κορυφαία όλων την Porsche 911. Ο Ferry Porsche κηδεύτηκε στον οικογενειακό τάφο, δίπλα στον πατέρα του.
Photo: Porsche
Το 1971, γεννήθηκε στο Twynholm της Σκωτίας ο David Coulthard (Ντέιβιντ Κούλθαρντ). Αγωνίστηκε στη Formula 1 από το 1994, όταν και πήρε τη θέση του αδικοχαμένου Ayrton Senna στην Williams, έως το 2012, με αρκετή επιτυχία. Μπορεί να μην ήταν ο πιλότος που θα διεκδικούσε επί ίσοις όροις τους τίτλους, ωστόσο ήταν πάντοτε ένας χρήσιμος δεύτερος οδηγός για ομάδα που έκανε πρωταθλητισμό. Διόλου τυχαία, η καριέρα του ακόμη ομάδες όπως McLaren-Mercedes -όπου ήταν teammate του Mika Hakkinen- και Red Bull, η οποία τότε έκανε τα πρώτα της βήματα στο θεσμό. Ολοκλήρωσε την καριέρα του με 246 εκκινήσεις, 13 νίκες, 12 pole positions και 62 τερματισμούς στο βάθρο.
Το 1940, γεννήθηκε στο Veneto (Βένετο) ο Sandro Munari, που διακρίθηκε στα ράλλυ κατά τις δεκαετίες ’60 και ’70. Ο Ιταλός οδηγός, κατέκτησε δύο πρωταθλήματα Ιταλίας το 1967 και το 1969, προτού μεταφερθεί στη διεθνή σκηνή, όπου αναδείχθηκε Πρωταθλητής Ευρώπης το 1973. Μεγαλύτερή του επιτυχία ήταν η κατάκτηση του Κυπέλλου Οδηγών της FIA το 1977, θεσμός που από το 1979 μετονομάστηκε σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (WRC). Η παρουσία του Munari στους αγώνες έγινε συνώνυμη του Gruppo Fiat και συγκεκριμένα ενός αυτοκινήτου που έγραψε τη δική του ιστορία, της Lancia Stratos. Σπεσιαλίστας στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο που κέρδισε 3 συνεχόμενες φορές (1975, 1976, 1977), ο Munari ολοκλήρωσε την καριέρα του με 7 νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
To 1983, o John Watson κατέκτησε τη νίκη στον τελευταίο αγώνα Formula 1 στην πίστα του Long Beach στις Η.Π.Α., με McLaren-Cosworth. Η συγκεκριμένη, έμελλε να είναι η τελευταία νίκη και για τον Βορειοιρλανδό οδηγός στο θεσμό.
Photo: McLaren