4 Μαρτίου

Το 1936, γεννήθηκε ο μεγάλος οδηγός Formula1 Jim Clark και το 1954, ιδρύθηκε η Ssangyong

Λεπτομέρειες Event

Αυτό το συμβάν εκτελείται από 4 Μάρτιος 2019 μέχρι 4 Μάρτιος 2098. Είναι επόμενο για την εμφάνιση 04/03/2026

  • Ετικέτες: , , , , ,
  • Προσεχείς Ημερομηνίες:

Το 1936, γεννήθηκε στο Kilmany της Σκωτίας ο James Clark Junior. Οδηγός αγώνων που κατέκτησε δύο τίτλους στη Formula 1 (1963, 1965), Έγινε ευρύτερα γνωστός ως Jim Clark (Τζιμ Κλάρκ). Έχασε τη ζωή του σε ατύχημα στην πίστα του Hockenheim στη Γερμανία, στις 7 Απριλίου 1968, σε ηλικία 32 ετών. Έως τότε, σε 8 χρόνια επαγγελματικής καριέρας, είχε κατακτήσει 25 νίκες και 33 pole positions, περισσότερες από κάθε άλλον οδηγό σε αντίστοιχο χρονικό διάστημα. Θεωρείται ως ένας από τους θρύλους της Formula 1 και βέβαια, ως ένας από τους κορυφαίους Βρετανούς οδηγούς όλων των εποχών. Σύμφωνα με τον Jackie Stewart (Τζάκι Στιούαρτ), ο Clark ήταν ο πραγματικά ξεχωριστός πιλότος εκείνης της -σπουδαίας- γενιάς, στην οποία εντάσσεται εκτός από τους προαναφερθέντες και ο Graham Hill (Γκράχαμ Χιλ).
Photo: Hockenheim-historic.de

Το 1954, δημιουργήθηκε η Ssangyong, που στα κορεατικά σημαίνει “Διπλοί Δράκοι” και αποτελεί την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Νότιας Κορέας. Αυτή η ονομασία προέκυψε το 1986, καθώς αρχικά η εταιρεία ονομάζονταν Ha Dong-hwan Motor, η οποία το 1963 συγχωνεύτηκε με την Dongbang Motor Co για να δημιουργηθεί η Ha Dong-hwan Motor Co. Η νέα φίρμα παρήγαγε αρχικά στρατιωτικά οχήματα στις Η.Π.Α., λεωφορεία και φορτηγά, ενώ το 1977 μετατράπηκε σε Dong-A Motor, παράγοντας οχήματα ειδικής χρήσης. Το 1984 αγόρασε την Keohwa η οποία παρήγαγε οχήματα εκτός δρόμου, προτού το 1986, φτάσουμε στη σημερινή ονομασία της. Από το 2011 το μεγαλύτερο μέρος των μετοχών της έχει περάσει στην ινδική Mahindra, ενώ σήμερα ειδικεύεται στην παραγωγή αυτοκινήτων SUV, Pick-Up και Van.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ