Το 1950, έχασε τη ζωή του σε ηλικία 44 ετών ο οδηγός αγώνων Raymond Sommer (Ραϊμόντ Σομέρ), όταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε σε αγώνα στην πίστα της Cadours (Καντούρ), τούμπαρε. Μεγαλύτερες επιτυχίες του Sommer, ήταν οι δύο νίκες (1932, 1933) στις 24 Ώρες του Mans με Alfa Romeo 8C 2300, έχοντας μάλιστα ως teammates δύο μεγάλα ονόματα της εποχής, τους Luigi Chinetti και Tazio Nuvolari αντίστοιχα. Αν και δεν κέρδισε άλλη φορά στο Mans, ο Sommer βρέθηκε να προηγείται σε κάθε αγώνα έως το 1938, χωρίς ωστόσο να καταφέρνει να δει την καρό σημαία του τερματισμού.
Το 1961, σκοτώθηκε στην πίστα της Monza (Μόντσα) στην Ιταλία και ενώ έδινε μάχη για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1, ο Wolfgang von Trips (Βόλφγκανγκ Φοντ Τριπς). Συγκεκριμένα, η Ferrari που οδηγούσε συγκρούστηκε με τη Lotus του Jim Clark, σηκώθηκε στον αέρα και προσγειώθηκε σε μια προστατευτική μπαριέρα, οδηγώντας στο θάνατο τον ίδιο και 15 θεατές. Γόνος ευγενούς οικογένειας από το κρατίδιο της Ρηνανίας και μια ιστορική φιγούρα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο Von Trips κατέκτησε 2 νίκες σε αγώνες F1, τις δεκαετίες του ’50 και του ’60, ενώ μνημειώδης έχει μείνει η μάχη του με τον Phil Hill στο Spa (αμφότεροι με Ferrari), όπου τερμάτισε 2ος μπροστά σε 100.000 θεατές. Ακόμη, σημείωσε το 1958 το ρεκόρ χρόνου (6:30.9) στην Ανάβαση Πάρνηθας -που πλέον δε διεξάγεται-, οδηγώντας μια Porsche 356 RS 1500. Το 1961 κατασκεύασε μια πίστα καρτ στο Kerpen (Κέρπεν) της Γερμανίας, η οποία αγοράστηκε από… κάποιον Rolf Schumacher (Ρολφ Σουμάχερ) και εκεί έκαναν τα πρώτα τους βήματα οι δύο γιοι του, Michael (Μίκαελ) και Ralf (Ραλφ)…
Το 1972, γεννήθηκε στη Janakkala (Γιανακάλα) της Φινλανδίας, ο Miika Anttila (Μίικα Άντιλα). Επαγγελματίας συνοδηγός ράλι, συμμετέχει ανελλιπώς στο WRC από το 1999. Τον έχουμε συνηθίσει στο πλευρό του Jari Matti Latvala, με τον οποίο αγωνίζεται από το 2003 και έχουν κατακτήσει μαζί 18 νίκες και έχουν ανέβει 65 φορές στο βάθρο του WRC. Το πιο σημαντικό όμως, είναι πως ο Anttila είναι ο συνοδηγός με τις περισσότερες συμμετοχές από κάθε άλλον, καθώς είναι ο μόνος που έχει ξεπεράσει το “φράγμα” των 200 εκκινήσεων. Ενδεικτικό της μεγάλης εμπειρίας και βαθιάς γνώσης του Anttila στο σπορ, είναι το γεγονός ότι ο οδηγός του, Jari Matti Latvala, εμπιστεύεται σε πολλές περιπτώσεις την κρίση του συνοδηγού του, περισσότερο και από τη δική του, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που στον τερματισμό ειδικών διαδρομών έχει δηλώσει πως, αν και είχε διαφορετική αίσθηση από τον συνοδηγό του, αποδείχθηκε πως ο τελευταίος είχε δίκιο…