Σαν Σήμερα | 15 Ιανουαρίου

    Βρείτε μας στο

    Λεπτομέρειες Event

    Αυτό το συμβάν εκτελείται από 15 Ιανουάριος 2020 μέχρι 15 Ιανουάριος 2099. Είναι επόμενο για την εμφάνιση 15/01/2022

    • Ετικέτες: , , , , ,
    • Προσεχείς Ημερομηνίες:

    Το 1913, ο επιχειρηματίας Lionel Martin (Λάιονελ Μάρτιν) και ο μηχανικός Robert Bamford (Ρόμπερτ Μπάμφορντ) ίδρυσαν την αυτοκινητοβιομηχανία Aston Martin. Από το 1947, όταν στο τιμόνι της βρέθηκε ο βιομήχανος David Brown, η μάρκα συνδέθηκε με ακριβά πολυτελή μοντέλα καθώς και αγωνιστικά, κατά τις δεκαετίες του ’50 και του ’60. Μάλιστα, όταν ο Sean Connery (Σον Κόνερι) οδήγησε μια DB5 στην ταινία “Golfinger” υποδυόμενος τον James Bond το 1964, η δημοτικότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας ανέβηκε στα ύψη. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τα σπορ αυτοκίνητα της Aston Martin, θεωρούνται στη Μεγάλη Βρετανία ως “British Cultural Icon“, δηλαδή αντιμετωπίζονται σημαντικό μέρος του βρετανικού πολιτισμού και κουλτούρας. Σήμερα, η Aston Martin ανήκει στη Ford και έχει προσανατολιστεί σε παραγωγή οχημάτων και λοιπών προϊόντων με έμφαση στην πολυτέλεια, με βάση πάντα τη βρετανική κουλτούρα. Επιπλέον, έχει σημαντική εμπλοκή με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, καθώς συμμετέχει σε αγώνες αντοχής με την ομάδα της Prodrive, ενώ συμμετέχει πια και στην F1 μέσω της ομάδας Aston Martin Red Bull Racing.

    Το 1970, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 83 ετών ο Frank Clement (Φράνκ Κλέμεντ). Μέλος των Bentley Boys που κυριάρχησαν στα πρώτα χρόνια των 24 Ωρών του Mans, κατέκτησε τη νίκη το 1924, μαζί με τον John Duff. Ο Clement κλήθηκε στην Bentley Motors από τον ίδιο τον Walter Bentley, προκειμένου να εκπροσωπήσει την ομάδα στα πρώτα χρόνια του κορυφαίου αγώνα αντοχής, με την επιτυχία να έρχεται μόλις στη δεύτερη συμμετοχή. Μάλιστα, ο Clement έλαβε μέρος σε όλους τους αγώνες έως το 1930, όταν η Bentley αποφάσισε να αποσυρθεί από τις 24 Ώρες του Mans.

    mm
    Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

    E-mail: ndouzinas@traction.gr