Το 1908, γεννήθηκε στη Βιέννη της τότε Αυστροουγγαρίας, ο Carlo Abarth (Κάρλο Άμπαρθ). Σε εφηβική ηλικία εργάστηκε πάνω σε πλαίσια μοτοσικλετών και ποδηλάτων, οπότε απέκτησε εξοικείωση με το αντικείμενο. Έλαβε μέρος σε αγώνες μοτοσικλετών, κατακτώντας την πρώτη του νίκη το 1929 στην Αυστρία, ενώ στη συνέχεια αναδείχθηκε 5 φορές Πρωταθλητής Ευρώπης. Αξιοσημείωτο παραμένει το επίτευγμά του, να ξεπεράσει με ένα Sidecar που ο ίδιος δημιούργησε, το περίφημο τραίνο Orient Express που εκτελούσε τη διαδρομή Βιέννη-Οστάνδη μήκους 1300 χιλιομέτρων, το 1934. Την ίδια χρονιά μετακόμισε μόνιμα στην Ιταλία, ενώ το 1938 τραυματίστηκε σοβαρά σε αγώνα στη Ljubljana (Λιουμπλιάνα) της τότε Γιουγκοσλαβίας, όπου νοσηλεύτηκε. Μετά τον πόλεμο επανήλθε στις επιχειρήσεις και ίδρυσε, στις 31 Μαρτίου 1949, την Abarth, φίρμα η οποία έγινε γνωστή μέσω των αγώνων αυτοκινήτου και των σπορ οχημάτων που εξέλισσε. Πέθανε στις 24 Οκτωβρίου 1979, σε ηλικία 70 ετών.
Το 1977, βγήκε από την παραγωγή ένα Ford Fairmont του 1978. Η ιστορία δε θα είχε κανένα απολύτως ενδιαφέρον, αν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν ήταν το υπ’ αριθμόν 100.000.000 της αμερικανικής εταιρείας, που ξεκίνησε την παραγωγή της το μακρινό 1908, με το Ford Model T.