Το 1998, βγήκε από τη γραμμή παραγωγής για πρώτη φορά, ένα εντελώς νέο όχημα. Ο λόγος για το Smart Fortwo, ένα πολύ μικρών διαστάσεων αυτοκινήτων που έδειξε το δρόμο για την κίνηση στις πόλεις του μέλλοντος. Η επιτυχία του ήταν τεράστια και σύντομα, το Smart Fortwo, που είναι αντίστοιχα αναγνωρίσιμο με την ονομασία Smart, κατέκτησε τις καρδιές των αγοραστών από όλο τον κόσμο. Η αποδοχή του ήταν τέτοια που δημιούργησε μόδα, ενώ ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι είναι το μοναδικό αυτοκίνητο-έκθεμα στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης, το οποίο παραμένει στην παραγωγή. Το Smart Fortwo παρουσιάστηκε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 1997 και η παραγωγή του ξεκίνησε στο εργοστάσιο της Mercedes, που βρίσκεται στο Hambach της Γαλλίας. Στη συνέχεια, το Smart Fortwo επεκτάθηκε, καθώς απέκτησε “μεγαλύτερο αδελφάκι”, το Smart Forfour ενώ πλέον κυκλοφορεί και σε ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.
Το 1979, γεννήθηκε στο Dungannon (Ντανγκάνον) της Βόρειας Ιρλανδίας, ο Kris Meeke. Επαγγελματίας οδηγός αγώνων ράλι από τους ταχύτερους, αλλά και πιο πολυσυζητημένους των τελευταίων ετών. Όταν έκανε τα πρώτα του βήματα τράβηξε την προσοχή του Colin McRae ο οποίος αποφάσισε να τον βοηθήσει να έρθει στο προσκήνιο. Αν και η έλλειψη budget ήταν συχνά πρόβλημα, ο Meeke καθιερώθηκε το 2009, όταν κατέκτησε το Intercontinental Rally Challenge οδηγώντας ένα Peugeot 207 S2000 για λογαριασμό της Peugeot. Από το 2013 έγινε εργοστασιακός οδηγός της Citroen, έχοντας κατακτήσει μέχρι το τέλος του 2018, 5 νίκες και τερματίζοντας 12 φορές στο βάθρο. Επειδή όμως εκτός από ταχύτατος, ήταν επιρρεπής στις εξόδους από τον δρόμο, ο Meeke αποπέμφθηκε από τη γαλλική ομάδα στα μέσα του 2018, με αφορμή μια άσχημη έξοδο στο Ράλι Πορτογαλίας. Επέστρεψε στο WRC το 2019, οδηγώντας το 3ο Yaris WRC για λογαριασμό της Toyota, έχοντας νέο συνοδηγό τον Seb Marshall, ο οποίος αντικατέστησε τον Paul Nagle.
To 1979, γεννήθηκε στο Ohio (Οχάιο) των Η.Π.Α., ο Sam Hornish Jr (Σαμ Χόρνις Τζούνιορ). Πρόκειται για έναν από τους πιο επιτυχημένους Αμερικανούς επαγγελματίες οδηγούς αγώνων πίστας, καθώς έχει αναδειχθεί 3 φορές Πρωταθλητής στα IndyCar Series (2001, 2002, 2006), ενώ κέρδισε και τον αγώνα Indianapolis 500 το 2006. Σήμερα, έχει ουσιαστικά αποσυρθεί από τους αγώνες, πραγματοποιώντας σποραδικές εμφανίσεις για προσωπική διασκέδαση.
Το 1950, διεξήχθη στην πίστα της Reims το πρώτο GP Γαλλίας, που ολοκληρώθηκε με νικητή τον Juan Manuel Fangio, ο οποίος οδηγούσε Alfa Romeo 158.