Σαν Σήμερα | 2 Νοεμβρίου

    pornohub
    sex videos
    mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
    Βρείτε μας στο

    Λεπτομέρειες Event

    Αυτό το συμβάν εκτελείται από 2 Νοέμβριος 2019 μέχρι 2 Νοέμβριος 2098. Είναι επόμενο για την εμφάνιση 02/11/2024

    • Ετικέτες: , , , , , , ,
    • Προσεχείς Ημερομηνίες:

    Το 1893, γεννήθηκε στην Cortanze της Ιταλίας ο Battista “Pinin” Farina (Μπατίστα “Πινίν” Φαρίνα). Καθώς ήταν ο μικρότερος γιος μιας οικογένειας με 11 παιδιά, απέκτησε το προσωνύμιο “Pinin” που σημαίνει “ο μικρότερος”. Το 1930 ίδρυσε την Carrozzeria Pinin Farina, εταιρεία σχεδιασμού και κατασκευής αμαξωμάτων. Σύντομα απέκτησε μεγάλη φήμη στο χώρο, με αποτέλεσμα η Pininfarina να εξελιχθεί σε μια από τις κορυφαίες βιομηχανίες σχεδιασμού στον κόσμο, έχοντας συνεργασία με αυτοκινητοβιομηχανίες όπως Ferrari, Fiat, Peugeot, Hyundai κ.α. Πέθανε τον Μάιο του 1966, σε ηλικία 73 ετών.

    Το 1946, γεννήθηκε στη Μελβούρνη της Αυστραλίας ο Alan Jones (Άλαν Τζόουνς). Οδηγός που κατέκτησε το Πρωτάθλημα της F1 για το 1980, προσφέροντας ταυτόχρονα τον πρώτο τίτλο στην -μετέπειτα επιτυχημένη- ιστορία της Williams. Ο Jones είναι ένας εκ των δύο Αυστραλών Παγκόσμιων Πρωταθλητών F1 (ο άλλος είναι ο Jack Brabham) και στην καριέρα του είχε 12 νίκες και 24 τερματισμούς στο βάθρο, οδηγώντας για τις Hesketh, Hill, Surtees, Shadow, Williams, Arrows και Haas Lola, την περίοδο 1975-1986.


    To 1970, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 67 ετών, ο Pierre Veyron (Πιέρ Βεϊρόν). Οδηγός αγώνων μεταξύ 1933 και 1953, ο Γάλλος που ξεκίνησε τις σπουδές του ως μηχανικός και συνέχισε ως οδηγός αγώνων, κατέκτησε τη νίκη στο GP Γενεύης με Bugatti Type 37A και αυτό, υπήρξε το διαβατήριό του για το μέλλον. Ο γιος του Ettore Bugatti, Jean, προσέλαβε τον Veyron ως οδηγό δοκιμών και μηχανικό εξέλιξης το 1932, με αποτέλεσμα ο Γάλλος οδηγός να λάβει μέρος σε πολλούς αγώνες έχοντας ως κορυφαία επιτυχία, τη νίκη στις 24 Ώρες του Μαν, το 1939, με Bugatti Type 57S. Κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου μπήκε στη Γαλλική αντίσταση απέναντι στους Γερμανούς, πράξη για την οποία τιμήθηκε ως Ιππότης της Λεγεώνας της Τιμής, το 1945. Προς τιμήν του, η Bugatti έδωσε το όνομά του σε ένα από τα πρόσφατα supercars της.

    Το 2008, ο Lewis Hamilton κατέκτησε για πρώτη φορά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών F1 και έγινε προσωρινά, ο νεότερος πρωταθλητής στην ιστορία του θεσμού. Ο τίτλος μάλιστα κατακτήθηκε με φινάλε θρίλερ, αφού μάλιστα σε λίγα δευτερόλεπτα άλλαξε χέρια, σε μια εξέλιξη που δεν είχε ξανασυμβεί στο σπορ. Συγκεκριμένα, ο Άγγλος οδηγός της McLaren ξεκίνησε τον αγώνα με διαφορά 7 βαθμών από τον Felipe Massa της Ferrari. Η βροχή πριν την εκκίνηση προϊδέασε για τη δραματική εξέλιξη, η οποία πάντως ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

    Μετά από πολλές ανακατατάξεις και με έναν γύρο να απομένει, ο Βραζιλιάνος προηγούνταν με τον Hamilton να βρίσκεται στην 5η θέση, γεγονός που σήμαινε πως ο τίτλος θα πήγαινε στον Άγγλο. Μετά από λίγο, ο Sebastian Vettel πέρασε τον Hamilton που έπεσε στην 6η θέση, οπότε ο τίτλος περνούσε στα χέρια του Massa ο οποίος στο μεταξύ, τερμάτισε στην 1η θέση, εμπρός από τους Fernando Alonso και Kimi Raikkonen. Καθώς οι άνθρωποι του Massa άρχισαν να πανηγυρίζουν, οι Vettel και Hamilton προσπέρασαν λίγο πριν το τέλος τον Timo Glock, ο οποίος είχε παραμείνει με ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα, στο μονοθέσιο της Toyota. Έτσι, τα δάκρυα μετατράπηκαν σε χαμόγελα για τον Hamilton και το αντίθετο για τον Massa, στο φινάλε με το μεγαλύτερο κοντράστ συναισθημάτων στην πρόσφατη ιστορία της F1.

    Ας θυμηθούμε τι συνέβη τότε (για να δείτε το video πατήστε “Παρακολούθηση στο Youtube)

    tamilsexstories
    sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
    https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
    mm
    Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

    E-mail: [email protected]