To 1894, πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας αυτοκινήτων στην ιστορία. Ο αγώνας ξεκίνησε από το Παρίσι και ολοκληρώθηκε στη Ρουέν της Γαλλίας, έχοντας μήκος 126 χιλιομέτρων. Στον πρώτο αγώνα της ιστορίας ξεκίνησαν 21 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 15 είχαν κινητήρα εσωτερικής καύσης και 6 ήταν ατμοκίνητα. Πρώτος πέρασε τη γραμμή του τερματισμού ο κόμης Jules-Albert de Dion (Ζιλ Αλμπέρ ντε Ντιόν), που ολοκλήρωσε τη διαδρομή με το ατμοκίνητο τρακτέρ De-Dion Bouton που οδηγούσε, σε 5 ώρες και 40 λεπτά. Ωστόσο, το όχημά του δεν πληρούσε όλες τις προδιαγραφές. Έτσι, τα 5000 φράγκα που ήταν το έπαθλο από το έντυπο Petit Journal, μοιράστηκαν τα Peugeot και Panhard&Levassor, που τερμάτισαν λίγα λεπτά αργότερα. Αμφότερα, διέθεταν δικύλινδρο κινητήρα ισχύος 3,5 ίππων από τη Daimler.
Photo: Daimler
Το 1969, ο Αλέξανδρος Ισιγόνης, σχεδιαστής του περίφημου Mini, αναγορεύτηκε Ιππότης της Μεγάλης Βρετανίας. Την τιμητική βράβευση έκανε στον Έλληνα -γεννηθέντα στη Σμύρνη- σχεδιαστή αυτοκινήτων, η Βασίλισσα Ελισάβετ στην ετήσια εκδήλωση γενεθλίων της, στα ανάκτορα του Μπάκινχαμ. Χάρη στο Mini, ο Sir Alec Issigonis όπως ήταν το όνομά του μετά από αυτή τη βράβευση, έμεινε στην ιστορία της αυτοκίνησης, διατηρώντας έτσι μια τιμητική θέση και για την ιδιαίτερη πατρίδα του. Εκτός από το χρίσμα του Ιππότη, ο Ισιγόνης αναγορεύτηκε ακόμη Διοικητής του Τάγματος της Βρετανικής Αυτοκρατορίας (1964). Τέλος, έγινε Βασιλικός Σχεδιαστής Βιομηχανίας (1964) και εξελέγη Μέλος της βρετανικής Royal Society, το 1967.