Σαν Σήμερα | 23 Ιανουαρίου

    Βρείτε μας στο

    Λεπτομέρειες Event

    Αυτό το συμβάν εκτελείται από 23 Ιανουάριος 2020 μέχρι 23 Ιανουάριος 2099. Είναι επόμενο για την εμφάνιση 23/01/2022

    • Ετικέτες: , , , , ,
    • Προσεχείς Ημερομηνίες:

    Το 1899, γεννήθηκε στην Αγγλία ο George Pearson Glen Kidston, οδηγός αγώνων και ρέκορντμαν πιλότος μαχητικών αεροσκαφών. Ο Glen Kidston (Γκλεν Κίντστον) ενσαρκώνει μια μορφή homo universalis σε σχέση με τη μηχανοκίνηση και την ταχύτητα, καθώς πρόλαβε σε πολύ λίγα χρόνια, να κάνει -σχεδόν- τα πάντα. Αρχικά, ως ναυτικός υποβρυχίων, τορπιλίστηκε δύο φορές από Γερμανούς κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο αλλά επέζησε. Έπειτα, συμμετείχε σε διάφορους αγώνες αυτοκινήτων ή μοτοσικλετών όπως το Ράλι Μόντε Κάρλο ή το Isle of Man TT, ενώ υπήρξε ιδρυτικό μέλος των Bentley Boys, κατακτώντας τη νίκη στις 24 Ώρες του Mans, το 1930. Τον Απρίλιο του 1931, πέτυχε ρεκόρ πτήσης από την Αγγλία στο Cape Town της Νοτίου Αφρικής, καθώς η διαδρομή με ένα δικό του Lokheed Vega διήρκεσε 6,5 ημέρες. Έχασε τη ζωή του λίγους μήνες αργότερα, σε ηλικία 32 ετών, όταν έπεσε το δανεικό αεροπλάνο που οδηγούσε, λόγω μηχανικής βλάβης.

    Το 1977, ο Αργεντινός οδηγός της Ferrari, Carlos Reutemann (Κάρλος Ρόϊτμαν) κατέκτησε τη νίκη στο GP Βραζιλίας, οδηγώντας μια Ferrari 312 T2. Αν και έχασε την pole position μόλις για 7 εκατοστά του δευτερολέπτου από τον τότε πρωταθλητή James Hunt (Τζέιμς Χαντ), o Reutemann βρέθηκε στην πρωτοπορία στον 23ο από τους 40 γύρους, κατακτώντας τη νίκη. Τον ακολούθησε ο Hunt με τη McLaren ενώ στο βάθρο, ανέβηκε επίσης ο Niki Lauda (Νίκι Λάουντα) παρά το γεγονός ότι είχε ξεκινήσει από την 13η θέση της κατάταξης. Ο αγώνας χαρακτηρίστηκε από την ζέστη και τις πολλές εγκαταλείψεις, καθώς μόλις 7 μονοθέσια είδαν την καρό σημαία ενώ μόνο οι οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο, έκαναν όλα τα χιλιόμετρα της διαδρομής.
    Photo: Ferrari

    mm
    Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

    E-mail: ndouzinas@traction.gr