Το 1949, η Ferrari σημείωσε την πρώτη διεθνή επιτυχία της ιστορίας της, κερδίζοντας στις 24 Ώρες του Mans. Αν και αρχικά η Ferrari θεώρησε δαπανηρή τη συμμετοχή, ο δις νικητής του αγώνα (1932, 1934) και προσωπικός φίλος του Enzo Ferrari, Luigi Chinetti (Λουίτζι Κινέτι), δεσμεύτηκε να βρει τον απαιτούμενο προϋπολογισμό. Έτσι, προσέγγισε τον αριστοκράτη Άγγλο Peter Mitchell-Thomson (Πίτερ Μίτσελ Τόμσον) ή Λόρδο Selsdon όπως ήταν γνωστός, ώστε να λάβουν μέρος μαζί στον αγώνα. Όπερ και εγένετο, με τον Chinetti να οδηγεί σύμφωνα με τις πληροφορίες της εποχής για 23 ώρες και 40 λεπτά, αφήνοντας το τιμόνι στον Άγγλο Λόρδο για περίπου 20 λεπτά, γεγονός που πάντως δεν τους εμπόδισε από το να κατακτήσουν την πρώτη νίκη της Scuderia, με την Ferrari 166, στο Mans.
Το 1964, γεννήθηκε στην Puupola της Φινλανδίας, ο Tommi Makinen (Τόμι Μάκινεν), ένας από τους κορυφαίους οδηγούς ράλι όλων των εποχών. Μεσουράνησε κατά τη δεκαετία του ’90, όταν κατέκτησε 4 συνεχόμενους τίτλους Οδηγών (1996, 1997, 1998, 1999) με Mitsubishi. Η σχέση του με την ιαπωνική εταιρεία ήταν τέτοια, που η τελευταία παρουσίασε μια ειδική έκδοση του Lancer EVO VI με ακόμη πιο αγωνιστικά χαρακτηριστικά και την κωδική ονομασία “Tommi Makinen“. Στην καριέρα του κατέκτησε επίσης 24 νίκες και ανέβηκε συνολικά 45 φορές στο βάθρο των νικητών. Όταν σταμάτησε την αγωνιστική του καριέρα, δημιούργησε τη δική του αγωνιστική ομάδα (Tommi Makinen Racing) με έδρα την ιδιαίτερη πατρίδα του. Το 2015, πήρε το χρίσμα από την Toyota, να ηγηθεί της επιστροφής του ιαπωνικού κολοσσού στο WRC και σήμερα παραμένει επικεφαλής της ομάδας Toyota Gazoo, έχοντας ήδη κατακτήσει τον τίτλο Κατασκευαστών του 2018, με Toyota Yaris WRC.