Το 1848, γεννήθηκε στο χωριό Varena (Βαρένα) της Ιταλίας, ο Giovanni Battista Pirelli (Τζιοβάνι Μπατίστα Πιρέλι). Μετακινήθηκε στο Μιλάνο για να σπουδάσει Πολιτικός Μηχανικός, ενώ το 1870 απέσπασε την υποτροφία “Kramer” που προσέφερε η κόμισσα Teresa Berra Kramer. Επρόκειτο για μια διαδικασία επιμόρφωσης δύο νέων, οι οποίοι θα ασχολούνταν με τη μελέτη βιομηχανιών που δεν έχουν μεγάλη ανάπτυξη στην Ιταλία, ολοκληρώνοντας θεωρητικές-πρακτικές σπουδές ταξιδεύοντας πολύ στο εξωτερικό. Σε 1,5 χρόνο, ο νεαρός Pirelli επισκέφθηκε 138 εργοστάσια σε Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία και Ελβετία, από τα οποία μόλις τα 6 ασχολούνταν με την παραγωγή ελαστικών. Έτσι, παρατήρησε τα τεχνικά χαρακτηριστικά των μηχανημάτων, τον τρόπο διαμόρφωσης εργασίας, τους τύπους προϊόντων και το οικονομικό σύστημα, κρατώντας τις απαραίτητες σημειώσεις. Επιστρέφοντας στην Ιταλία είχε όλες τις απαραίτητες γνώσεις και πληροφορίες προκειμένου να σχεδιάσει το πρώτο εργοστάσιο, που εξελίχθηκε σε μια από τις κορυφαίες περιπτώσεις βιομηχανικής καινοτομίας στην Ιταλία.
To 1985, έφυγε από τη ζωή ο Γάλλος οδηγός αγώνων και ιδιοκτήτης αγωνιστικής ομάδας, Jean Rondeau (Ζαν Ροντό), όταν χτυπήθηκε από τραίνο σε διάβαση κοντά στο Mans. Ο Rondeau έμεινε στην ιστορία όταν το 1980 έγινε ο πρώτος -και παραμένει μοναδικός- οδηγός που κέρδισε με αυτοκίνητο που κατασκεύασε ο ίδιος (Rondeau M382), τον θρυλικό αγώνα 24h du Mans.