Το 1932, δημιουργήθηκε στη Γερμανία η Auto Union AG. Πρόκειται για το προϊόν συνένωσης, λόγω των δυσκολιών που προέκυψαν από την οικονομική κρίση του 1929, των 4 μεγάλων κατασκευαστών αυτοκινήτων της Σαξονίας (Audi, DKW, Horch και Wanderer), που κινδύνευαν άμεσα με χρεοκοπία. Για αυτό το λόγο, επελέγησαν ως σήμα της νέας αυτοκινητοβιομηχανίας τα 4 αλληλένδετα δαχτυλίδια, καθώς συμβόλιζαν την ένωση των 4 κατασκευαστών. Οι 4 φίρμες συνέχισαν να υπάρχουν κάτω από την κοινή ομπρέλα, απλώς καθεμιά εστίασε σε ένα διαφορετικό κομμάτι της αγοράς, ώστε να αποφευχθεί ο εσωτερικός ανταγωνισμός. Η Auto Union πρόσφερε μια πλήρη σειρά μοντέλων, από τη μικρή μοτοσικλέτα DKW έως το μεγάλο 8κύλινδρο Horch Pullman Saloon. Κατά τη δεκαετία του ’30, ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στη Γερμανία.
Το 1946, γεννήθηκε στο Orebro της Σουηδίας o Stig Lennart Blomqvist (Στιγκ Μπλόμκβιστ). Έγινε γνωστός και ως ο “παππούλης” των ράλι, λόγω του παρουσιαστικού του και μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένας από τους πρώτους θρύλους του αθλήματος. Ήταν ενεργός σε αγώνες διεθνούς βεληνεκούς από το 1973 έως το 2006, με κορυφαία στιγμή την κατάκτηση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) το 1984, με Audi Quattro Α2 και συνοδηγό τον Bjorn Cederberg, με τον οποίο κέρδισαν και το Ράλι Ακρόπολις. Ολοκλήρωσε την καριέρα του έχοντας οδηγήσει για πολλές ομάδες -αν και οι περισσότεροι θυμούνται κυρίως την παρουσία του στη Saab κατά τη δεκαετία του ’70 και στην Audi τη δεκαετία του ’80-, κατακτώντας 11 νίκες και πετυχαίνοντας 33 τερματισμούς στο βάθρο των νικητών.