Το 1969, γεννήθηκε στο Hurth (Ιρτ) της Γερμανίας, o Michael Schumacher (Μίκαελ Σουμάχερ). Κατά πολλούς ο κορυφαίος οδηγός όλων των εποχών και σίγουρα ο πολυνίκης της F1, ο μεγάλος Γερμανός οδηγός κατέκτησε 7 πρωταθλήματα (1994, 1995, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004) με Benetton (1994-1995) και Ferrari (2000-2004), 91 νίκες, ενώ πήρε και 68 pole positions. Επέστρεψε στο θεσμό, μαζί με την Mercedes μεταξύ 2010-2012, τερματίζοντας μία φορά στο βάθρο (GP Valencia 2012). Καθώς δεν άφηνε τίποτα στην τύχη, θεωρήθηκε κορυφαίος οδηγός στην προετοιμασία τόσο τη δική του όσο και της ομάδας, φέρνοντας οριστικά την F1 στη σύγχρονη εποχή της.
Αναδείχθηκε Sportsman της χρονιάς το 2002 και το 2004, ενώ ήταν υποψήφιος άλλες 4 φορές (2001, 2003, 2005, 2007). Είναι μαζί με τον Ελβετό τενίστα Roger Federer (Ρότζερ Φέντερερ) ο δεύτερος αθλητής σε υποψηφιότητες, πίσω μόνο από τον θρύλο του γκολφ, Tiger Woods (Τάιγκερ Γουντς). Στις 29 Ιανουαρίου 2013 είχε ατύχημα κάνοντας σκι με τον 14χρονο, τότε, γιο του Mick, στις Γαλλικές Άλπεις, χτυπώντας στο κεφάλι. Ο τραυματισμός αποδείχθηκε ιδιαίτερα σοβαρός, οπότε χρειάστηκαν πολλές επεμβάσεις και εκτεταμένη παραμονή στην εντατική. Σήμερα, το σπίτι του έχει μετατραπεί σε ένα υπερσύγχρονο ιατρικό κέντρο όπου ο Michael Schumacher δέχεται ιατρική φροντίδα, χωρίς να υπάρχουν πολλές, αξιόπιστες, πληροφορίες για την κατάστασή του.
Το 1938, γεννήθηκε στην Uppsala (Ούψαλα) της Σουηδίας, ο Ove Andersson (Ούβε Άντερσον). Ένας από τους θεμέλιους λίθους των αγώνων ράλι, ο συμπαθέστατος Σουηδός δεν ήταν μόνο ταλαντούχος οδηγός, αλλά υπήρξε και ο άνθρωπος που έβαλε την Toyota στα ράλι, κατά τη δεκαετία του ’70. Η σχέση του με την Ελλάδα είναι άρρηκτη, καθώς ο πρώτος διεθνής αγώνας που συμμετείχε ήταν το Ράλι Ακρόπολις του 1964, με Saab. Από το 1974, ανέλαβε επικεφαλής της συμμετοχής της Toyota στα ράλι, στήνοντας το “αρχηγείο” της ομάδας όχι στη μακρινή Ιαπωνία, αλλά στην “δική του” Uppsala. Το εγχείρημα πέτυχε, η ομάδα μεγάλωσε και εντέλει, ο Ove Andersson έγινε πρόσωπο απόλυτης εμπιστοσύνης των ανθρώπων της Toyota. Δεν είναι τυχαίο, ότι οι Ιάπωνες του είχαν τόση εμπιστοσύνη, που μετά την απόσυρση της ομάδας από το WRC το 1999, του ζήτησαν να ηγηθεί της εισόδου στην F1. Ο Andersson έφυγε από τη ζωή στις 11 Ιουνίου 2008, σε τροχαίο ατύχημα ενώ συμμετείχε σε αγώνα regularity, στην Αφρική.