Σαν Σήμερα | 30 Αυγούστου

    Βρείτε μας στο

    Λεπτομέρειες Event

    Αυτό το συμβάν εκτελείται από 30 Αύγουστος 2019 μέχρι 30 Αύγουστος 2098. Είναι επόμενο για την εμφάνιση 30/08/2021

    • Ετικέτες: , , , , , ,
    • Προσεχείς Ημερομηνίες:

    Το 1978, παρουσιάστηκε στη Νυρεμβέργη το νεότερο Audi 80, με τον κωδικό B2. Ο διάσημος σχεδιαστής Giugiaro έβαλε τις πινελιές ανανέωσης που απαιτούνταν, ώστε το νέο όχημα να είναι μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του. Η 2η γενιά του Audi 80 περιλάμβανε 4 διαφορετικές εκδόσεις κινητήρων, με βασική μια έκδοση 1.3 με ισχύ 55 ίππων. Επιπλέον, διατίθετο εκδόσεις 1.6 με ισχύ 75 και 83 ίππων, ενώ υπήρχε και μια δυνατή Injection που απέδιδε 110 ίππους. Το 1980, κατασκευάστηκε και κινητήρας πετρελαίου 1.6 λίτρων, ενώ το 1981 παρουσιάστηκε και η 5κύλινδρη έκδοση Audi 80 CD με 115 ίππους, που προερχόταν από το Audi Coupé GT 5S. Η συγκεκριμένη γενιά του αυτοκινήτου αποδείχθηκε μεγάλη επιτυχία, καθώς σε 8 χρόνια σημείωσε 1,3 εκατομμύρια πωλήσεις!

    To 1937, γεννήθηκε στο Auckland (Όκλαντ) της Νέας Ζηλανδίας ο Bruce McLaren (Μπρους Μακλάρεν), ένας άνθρωπος που άλλαξε της ιστορία της αυτοκίνησης. Σχεδιαστής αυτοκινήτων, οδηγός, μηχανικός και εφευρέτης, ο McLaren άφησε στην αυτοκίνηση μια κληρονομιά, πολύ μεγαλύτερη από τις 100 εκκινήσεις και 4 νίκες του σε GP. Ο λόγος φυσικά για την ομάδα της McLaren, της οποίας ήταν ιδρυτής, που είναι σήμερα η 2η πιο επιτυχημένη στην ιστορία της F1 μετά τη Ferrari, έχοντας φιλοξενήσει στις τάξεις της κορυφαίους οδηγούς. Έχασε τη ζωή του στην πίστα του Goodwood, πριν τη στροφή Woodcote, το 1970, σε ηλικία 32 ετών.

    Το 1962, γεννήθηκε ο Γάλλος οδηγός ράλι Francois Delecour (Φρανσουά Ντελεκούρ). Εντυπωσιακός σε άσφαλτο και χώμα, έγινε γνωστός πέραν της ταχύτητας, για τον φλεγματικό του χαρακτήρα και την πολύ κοντινή θέση οδήγησης, καθώς ουσιαστικά αγκάλιαζε το τιμόνι. Οι επιδόσεις του προσέλκυσαν τους ανθρώπους της Ford, οι οποίοι τον ενέταξαν στο δυναμικό της ομάδας το 1991. Το 1994, κέρδισε το Ράλι Μόντε Κάρλο με Ford Escort Cosworth και φάνταζε ως το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο, όμως τραυματίστηκε σοβαρά στα πόδια χάνοντας 4 αγώνες και μαζί κάθε ελπίδα για τον τίτλο. Κατά ειρωνεία της τύχης, είχε ατύχημα με την ιδιωτική του Ferrari F40, όταν ένας ερασιτέχνης οδηγός αγώνων έπεσε πάνω του σε δοκιμές για τοπικό ράλι στη Γαλλία. Προς το τέλος της δεκαετίας βρέθηκε στην Peugeot όπου συμμετείχε μεταξύ άλλων στην εξέλιξη του 206 WRC, ενώ έκλεισε την καριέρα του οδηγώντας για τις Ford και Mitsubishi. Συμμετείχε σε 105 αγώνες του WRC, πετυχαίνοντας 4 νίκες και 19 τερματισμούς στο βάθρο.

    mm
    Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

    E-mail: ndouzinas@traction.gr