Το 1901, γεννήθηκε στο Remagen της Γερμανίας, ο Otto Wilhelm Rudolf Caracciola (Ότο Βίλχελμ Ρούντολφ Καρατσιόλα). Υπήρξε ένας από τους πρώτους μεγάλους οδηγούς αγώνων αυτοκινήτου, καθώς κατέκτησε νίκες και τίτλους στην πρώιμη F1 και σε αγώνες αναβάσεων. Συγκεκριμένα, ο Caracciola κατέκτησε 3 φορές (1930, 1931, 1932) το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αναβάσεων, τις δύο πρώτες οδηγώντας Mercedes και την τελευταία, οδηγώντας Alfa Romeo, κερδίζοντας 11 αγώνες σε 26 συμμετοχές. Έπειτα, μεταπήδησε με επιτυχία στα σιρκουί όπου κέρδισε 3 φορές (1935, 1937, 1938) το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Grand Prix, δηλαδή την πρώιμη μορφή της F1, οδηγώντας ένα από τα “ασημένια βέλη”, λόγω του ασημί χρώματος στο αμάξωμα, της Mercedes. Κάπως έτσι, ο Γερμανός πιλότος θεωρείται ως μια από τις “βιβλικές” μορφές του παγκόσμιου motorsport, έχοντας μεγάλη ιστορική σημασία και για την Mercedes-Benz. Πέθανε σε ηλικία 58 ετών από πρόβλημα στο συκώτι.
Photo: Daimler
Το 1917, γεννήθηκε στη Χάβρη της Γαλλίας, ο Paul Frere (Πωλ Φρέρ). Βέλγος στην καταγωγή, ο Frere έγινε ένας από τους πρώτους που συμμετείχαν σε αγώνες της F1, ενώ το 1960 κατέκτησε, μαζί με τον συμπατριώτη του Olivier Gendebien (Ολιβιέ Ζαντεμπιάν), τη νίκη στις 24 Ώρες του Mans με Ferrari 250 TR. Αφού αποσύρθηκε από τους αγώνες τη δεκαετία του ’60, υπήρξε από τους πρώτους Ευρωπαίους δημοσιογράφους αυτοκινήτου, όντας ανταποκριτής του Αμερικανικού Road&Truck για την Ευρώπη και χαίροντας μεγάλη εκτίμηση από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Το 2003 είχε την ευκαιρία να οδηγήσει στο πλαίσιο “δημοσιογραφικής αποστολής” το Audi R8 με το οποίο συμμετείχαν οι Γερμανοί στις 24h Du Mans, όντας ο γηραιότερος άνθρωπος που κάνει κάτι τέτοιο, καθώς ήταν τότε 86 ετών. Σε ηλικία 89 ετών είχε έξοδο από το δρόμο στο Nurgburgring, ενώ δοκίμαζε το Honda Civic Type-R, αποκομίζοντας μια σπασμένη λεκάνη και διάτρηση πνευμόνων. Λέγεται πως δεν ξεπέρασε ποτέ αυτόν τον τραυματισμό, έως το θάνατό του στις 23 Φεβρουαρίου 2008, σε ηλικία 90 ετών. Στη μνήμη του, η στροφή 15 της πίστας Spa-Francorchamps έχει πάρει το όνομά του.
Photo: Ferrari
Το 1951, πέθανε σε ηλικία 75 ετών από εγκεφαλικό επεισόδιο ο Ferdinand Porsche (Φέρντιναντ Πόρσε). Ιδρυτής της ομώνυμης αυτοκινητοβιομηχανίας (1931) που έγραψε και συνεχίζει να γράφει ιστορία στο χώρο της αυτοκίνησης, ο Porsche ξεκίνησε την καριέρα του ως διευθυντής σχεδιασμού ενός εργοστασίου του Emil Jellinek, ιδρυτή της Mercedes. Δημιούργησε οχήματα-ορόσημα για την αυτοκίνηση, όπως το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο όλων των εποχών (Lohner-Porsche), το Volkswagen Beetle (γνωστό και ως σκαραβαίος), τη Mercedes-Benz SS/SSK και τα πρώτα μοντέλα της Porsche.
Photo: Porsche
Το 1981, οι Jean Ragnotti-Jean Marc Andrie κατέκτησαν τη νίκη στο 49ο Ράλι Μόντε Κάρλο, με Renault 5 Turbo. Αυτή η νίκη είχε ιστορική σημασία, καθώς ήταν η πρώτη με αυτοκίνητο που διέθετε υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα (turbo), ο οποίος έγινε αναπόσπαστο κομμάτι των αγωνιστικών, αλλά και των επιβατικών, αυτοκινήτων, στη συνέχεια.
Photo: Renault