Το 1938, η Auto Union AG έγινε μια από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες που πραγματοποίησαν συστηματικούς ελέγχους πρόσκρουσης στα οχήματά τους, τα αντίστοιχα σημερινά Crash Tests. Οι πρώτες δοκιμές πραγματοποιήθηκαν στο Golm του Potsdam, κατά τις οποίες χρησιμοποιήθηκαν ποικίλα μοντέλα DKW με αμαξώματα από λαμαρίνα, ξύλο και πλαστικό. Στόχος των δοκιμών ήταν η μελέτη της συμπεριφοράς των διαφορετικών αμαξωμάτων κατά τη διάρκεια μιας πτώσης σε πλαγιά (rollover). Οι δοκιμές συμπεριλάμβαναν και πειράματα πρόσκρουσης στις κεντρικές εγκαταστάσεις δοκιμών της Auto Union, στο Chemnitz.
Το 1906, γεννήθηκε στη Mouzon (Μουζόν) της Γαλλίας, ο Raymond Sommer (Ραϊμόντ Σομέρ). Οδηγός αγώνων που συμμετείχε και σε GP, ωστόσο σημείωσε τις μεγαλύτερες επιτυχίες του στις 24 Ώρες του Mans, ο Sommer κατέκτησε τη νίκη 2 φορές (1932, 1933) με Alfa Romeo 8C 2300. Μάλιστα, οι νίκες του είχαν ιδιαίτερη σημασία καθώς μαζί του οδήγησαν στη νίκη δύο Ιταλοί που έγραψαν ιστορία, οι Luigi Chinetti και Tazio Nuvolari αντίστοιχα. Σημειώνεται, πως αν και δεν κέρδισε άλλη φορά στο Mans, ο Sommer βρέθηκε να προηγείται σε κάθε αγώνα έως το 1938, χωρίς ωστόσο να καταφέρνει να δει την καρό σημαία του τερματισμού. Έχασε τη ζωή του το 1950, σε ηλικία 44 ετών, ενώ συμμετείχε σε αγώνα στην πίστα της Cadours (Καντούρ), όταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε τούμπαρε.