To 1971, ο Carlo Abarth (Κάρλο Άμπαρθ) πούλησε την εταιρεία του στη Fiat, αν και η ενέργεια αυτή γνωστοποιήθηκε λίγους μήνες αργότερα. Από εκείνο το χρονικό σημείο, η Abarth ανέλαβε τη διαχείριση των αγωνιστικών προγραμμάτων του Group, έχοντας σημαντικές επιτυχίες σε αγώνες πίστας, όπως η κατάκτηση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Κατασκευαστών το 1980 και του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής το 1981. Επιπλέον, οι άνθρωποι της ομάδας ετοίμασαν την Lancia 037 Rally που κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών Ράλι το 1983. Μετά από 10 χρόνια, το 1981, η Abarth έπαψε να υφίσταται και τη θέση της ανέλαβε ένα νέο κομμάτι της ιταλικής μάρκας, που ονομάστηκε Fiat Auto Gestione Sportiva. Η μάρκα επέστρεψε στο προσκήνιο το 2007, αναλαμβάνοντας ξανά το κομμάτι επιδόσεων, που αφορά στην ανάπτυξη αυτοκινήτων παραγωγής με σπορ προδιαγραφές και στην εξέλιξη αγωνιστικών.
Το 1980, γεννήθηκε στο Kannonkoski (Κανονκόσκι) της Φινλανδίας, ο Mikko Hirvonen (Μίκο Χίρβονεν). Ο λόγος για έναν από τους κορυφαίους επαγγελματίες οδηγούς ράλι, ανάμεσα σε όσους δεν κατάφεραν να στεφθούν Παγκόσμιοι Πρωταθλητές. Έχοντας σημειώσει 15 νίκες και όντας ο πολυνίκης για λογαριασμό της Ford (13 νίκες), ο Φινλανδός οδηγός που συνδύασε ταχύτητα και σταθερότητα, υπήρξε ο οδηγός που έφτασε πιο κοντά από κάθε άλλον, στην κατάκτηση τίτλου Οδηγών απέναντι στον Sebastien Loeb, το 2009, χάνοντας εντέλει τη μάχη για 2 βαθμούς στον τελευταίο αγώνα.