Το 1988, η Ferrari φόρεσε τα γιορτινά της και υποδέχθηκε στο Maranello έναν υψηλό καλεσμένο, τον Πάπα Ιωάννη Παύλο ΙΙ. O Karol Wojtyla, όπως ήταν το όνομα του Πάπα, βρέθηκε στις εγκαταστάσεις της Scuderia όπου τον υποδέχθηκε ο Piero Ferrari, γιος του Enzo. Χιλιάδες άνθρωποι συγκεντρώθηκαν στην πίστα του Fiorano για να αντικρίσουν από κοντά τον Πάπα, ο οποίος μάλιστα έκανε και βόλτα στην πίστα με οδηγό τον Piero Ferrari. Το αυτοκίνητο που χρησιμοποίησαν, μια Ferrari Mondial cabriolet, μετατράπηκε για την ημέρα σε “Popemobile“, όπως σχολιάστηκε από το διεθνή και ιταλικό Τύπο.
To 1896, o Henry Ford ολοκλήρωσε, μετά από δύο χρόνια πειραματισμών, το πρώτο του όχημα σε ένα εργαστήριο στο Detroit. Το ονόμασε “Quadricycle“, αφού είχε χρησιμοποιήσει 4 τροχούς ποδηλάτου, καθώς και για τα μέσα με τα οποία ο κινητήρας κινούσε τους πίσω τροχούς. Η επιτυχία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, ικανοποίησε και τον τότε εργοδότη του Ford, Thomas Edison, ο οποίος έδωσε άδεια στον υπάλληλό του, να συνεχίσει στο ερευνητικό του έργο. Το Quadricycle, αποτέλεσε τη βάση ώστε ο Ford να δημιουργήσει την Henry Ford Company, που αποτέλεσε τον πρόδρομο της Ford Motor Company.
Το 1965, γεννήθηκε στο Queensland (Κουίνσλαντ) της Αυστραλίας, ο Mick Doohan (Μικ Ντούχαν). Από τους κορυφαίους αναβάτες όλων των εποχών, κατέκτησε 5 συνεχόμενους (1994-1998) τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσικλετών 500 κ.εκ., γνωστό ως Moto GP, με Honda. Αυτή του η επιτυχία τον φέρνει στην 3η θέση όλων των εποχών μαζί με τον Ισπανό Marc Marquez, πίσω μόνο από τους Ιταλούς Giacomo Agostini (8) και Valentino Rossi (7). Ενδεικτικό του διαμετρήματος του Αυστραλού, είναι ότι οι τίτλοι καθυστέρησαν μια διετία. Ενώ βρισκόταν στο δρόμο προς τον πρώτο του τίτλο το 1992, είχε έναν σοβαρό τραυματισμό στο πόδι λόγω πτώσης στις δοκιμές πριν το GP Ολλανδίας, χάνοντας το υπόλοιπο της χρονιάς και το Πρωτάθλημα. Παρόλα αυτά επέστρεψε δριμύτερος, φτάνοντας εντέλει σε έναν πολύ σημαντικό αριθμό πρωταθλημάτων που τον έφεραν και πάλι μεταξύ των κορυφαίων.
Το 1950, πραγματοποιήθηκε το πρώτο GP Ελβετίας, που ολοκληρώθηκε με νικητή τον Ιταλό Giuseppe Farina ο οποίος οδηγούσε μια Alfa Romeo 158.