Σαν Σήμερα | 6 Ιουλίου

    Βρείτε μας στο


    Λεπτομέρειες Event

    Αυτό το συμβάν εκτελείται από 6 Ιούλιος 2019 μέχρι 6 Ιούλιος 2099. Είναι επόμενο για την εμφάνιση 06/07/2021

    • Ετικέτες: , , , ,
    • Προσεχείς Ημερομηνίες:

    Το 1958, σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια του GP Γαλλίας σε ηλικία 33 ετών, ο Luigi Musso. Ο Ιταλός πιλότος της Ferrari, που κατέκτησε μία νίκη στην καριέρα του στην F1, είχε βρεθεί σε μια μεγάλη “εμφύλια” διαμάχη, απέναντι στους teammates του, Mike Hawthorn και Peter Collins. Σύμφωνα με τις πληροφορίες της εποχής, οι δύο Βρετανοί είχαν συμφωνήσει, κάθε φορά που κερδίζει κάποιος από τους δυο τους,  να μοιράζονται τα κέρδη της νίκης, καθώς τότε κάθε νίκη σε αγώνα είχε χρηματικό έπαθλο. Οπότε, είχαν αποκτήσει αντιπαλότητα με τον Ιταλό οδηγό της ομάδας.

    Ο Musso, που όπως ανέφερε η αρραβωνιαστικιά του Fiamma Breschi, ξεκίνησε το GP Γαλλίας έχοντας πολλά χρέη, ήθελε πάση θυσία να κερδίσει. Στον 10ο γύρο και ενώ βρισκόταν πίσω από τον Hawthorn, το μονοθέσιό του βρέθηκε σε χαντάκι και τούμπαρε, με αποτέλεσμα ο Ιταλός να υποστεί βαριές κακώσεις στο κεφάλι και να φύγει από τη ζωή λίγες ώρες αργότερα. Για τη μεγάλη αντιπαλότητα μεταξύ του Musso και των δύο Βρετανών της ομάδας, ο Enzo Ferrari είχε αναφερθεί στο βιβλίο του “Piloti, che gente“. Μετά τα θανατηφόρα ατυχήματα εκείνης της χρονιάς, όταν σκοτώθηκε και ο Peter Collins, αποφάσισε να αλλάξει την πρακτική του. Ίσως, αυτή να είναι η απάντηση προς όσους καταδίκασαν κατά καιρούς τις πρακτικές της Ferrari ως προς την αντιμετώπιση των οδηγών στα σύγχρονα GP.

    Το σχόλιο ήταν: “Όταν η πίεση για τη νίκη διαπερνά έναν οδηγό με μεγάλη καρδιά, τότε αυτός μπορεί να πάρει ανυπολόγιστα ρίσκα, ειδικά όταν ο μεγάλος του αντίπαλος έχει την ίδια βούληση να κερδίσει. Και αυτές οι μάχες δεν γίνονται μόνο μεταξύ οδηγών από διαφορετικές ομάδες.
    Photo: Ferrari

    mm
    Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

    E-mail: ndouzinas@traction.gr