Το 1887, γεννήθηκε στο Λονδίνο μια από τις “προπατορικές” φιγούρες της αυτοκίνησης στον 20ό αιώνα ο Sydney Charles Houghton Davis. Ευρύτερα γνωστός ως Sammy Davis (Σάμι Ντέιβις), υπήρξε μηχανικός στην Daimler στις αρχές του 20ού αιώνα, ενώ για 32 χρόνια υπήρξε συντάκτης στο φημισμένο Autocar, με ειδικότητα στους αγώνες. Παρακολούθησε για πρώτη φορά το Grand Prix στο Mans το 1906, ενώ κατά τη δεκαετία του ’20 υπήρξε μέλος της ομάδας “Bentley Boys” που έλαβε μέρος στις 24 Ώρες του Mans. Αναδείχθηκε νικητής στον θρυλικό αγώνα το 1927, γεγονός που τον καθιέρωσε ανάμεσα στις θρυλικές μορφές της εποχής. Έφυγε από τη ζωή πλήρης έργων και ημερών, μία ημέρα πριν τα 94ά του γενέθλια, τον Ιανουάριο του 1981.
To 1958, πραγματοποιήθηκε στις Η.Π.Α. και συγκεκριμένα στο Los Angeles, Σαλόνι Εισαγόμενων Αυτοκινήτων. Αυτό δε θα είχε ιδιαίτερη σημασία, αν δεν αποτελούσε την πρώτη είσοδο δύο κορυφαίων αυτοκινητοβιομηχανιών της Ιαπωνίας, των Toyota και Datsun, στην αγορά της χώρας. Αυτή η ημέρα, επί της ουσίας άλλαξε οριστικά το τοπίο της αμερικανικής αγοράς αυτοκινήτου, αφού τόσο η Toyota όσο και η Datsun-Nissan, γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία εκεί.
Τα πρώτα αυτοκίνητα που παρουσίασαν οι δύο εταιρείες στις Η.Π.Α. ήταν τα Datsun 1000 και Toyota Toyopet Crown, αντίστοιχα.