Τι απέγιναν τα αυτοκίνητα με το εμπρός καπό που άνοιγε… ανάποδα;

Κάποτε τα αυτοκίνητα είχαν καπό το οποίο άνοιγε ανάποδα... Ή μήπως άνοιγε σωστά; Πάμε να δούμε τι έγινε και γιατί εξαφανίστηκε.

Κάποτε, όχι πολλά χρόνια πριν, καμιά 30ετία μόνο… τα καπό πολλών αυτοκινήτων άνοιγαν προς τα εμπρός και όχι προς την μεριά που είναι το παρμπμρίζ, όπως γίνεται σήμερα σε όλα τα αυτοκίνητα. Τι απέγινε όμως και τελικά άλλαξε δραματικά αυτή η επιλογή των κατασκευαστών και πλέον δεν υιοθετείται από κανέναν;

Η αλήθεια είναι πως μέχρι το 1990 αρκετές εταιρείες επέλεγαν αυτό το άνοιγμα για το καπό των αυτοκινήτων τους. Ήταν μια επιλογή που έρχονταν από τα παλιότερα αυτοκίνητα (που ήταν πιο εύκολη “λύση” να ανοίξουν προς τα εμπρός (καθώς δεν υπήρχε το εμπόδιο του αμαξώματος). Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις στο καπό ήταν ενσωματωμένα τα εμπρός φώτα και η μάσκα.

Ήταν μία επιλογή η οποία εκτός αυτού, ήταν και επιλογή ασφάλειας, καθώς ακόμη και με το καπό ανοικτό, δεν θα μπορούσε ο αέρας σε υψηλή ταχύτητα να το ανοίξει και να περιορίσει την ορατότητα του οδηγού και φυσικά να κάνει ζημιά στο ίδιο το αυτοκίνητο ή και να προβεί μοιραίο αν αποκολληθεί από το αυτοκίνητο και καταλήξει σε ένα άλλο κινούμενο όχημα.

Με τα χρόνια όμως, αυτή η επιλογή εγκαταλείφθηκε από τους κατασκευαστές, για διάφορους λόγους. Αυτοί είναι, η καλύτερη πρόσβαση στον χώρο του κινητήρα από το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου για εργασία και όχι από το πλάι και το γεγονός πως πλέον χωροταξικά, στο εμπρός μέρος δεν υπάρχει σε πολλές περιπτώσεις χώρος για να μπουν… μεντεσέδες για τη στήριξη του καπό προκειμένου να ανοίξει “ανάποδα”. Τέλος, σημαντικός παράγοντας είναι και το κόστος, καθώς ο μηχανισμός του ανοίγματος του καπό “ανάποδα” είναι πολυπλοκότερος και πιο ακριβός στην κατασκευή.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ολοκληρωμένη στρατηγική απανθρακοποίησης σε όλο τον κύκλο ζωής, με σκοπό την επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων......
Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....
Ένα roadster που αγαπήθηκε ιδιαίτερα και στην ελληνική αγορά! Δείτε την επετειακή έκδοση που δημιουργήθηκε με αφορμή το τέλος της παραγωγής....
Περισσότερες ταξινομήσεις από VW Golf, Toyota Corolla και Hyundai i30! Δείτε το μοντέλο που "σαρώνει" στα μικρομεσαία οικογενειακά......
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
Μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας και ισχύς φόρτισης 400 kW που επιτρέπει πολύ μικρές στάσεις! Που θα δείτε το νέο SUV από κοντά......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Citroen Racing Formula E 2025 Brazilia

Formula E: Ντεμπούτο με βάθρο για αυτόν τον κατασκευαστή

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε