To 1o Lexus “γεννήθηκε” πριν από τη Lexus!

Με το project "F1" και τη Lexus η Toyota μπήκε δυναμικά στην κατηγορία των πολυτελών μοντέλων με το 1ο μοντέλο της Lexus να... προηγείται της ίδιας της εταιρίας.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Lexus LS 400 εταιρία γέννηση

Η δεκαετία του 1980 ήταν η εποχή που τα ιαπωνικά εργοστάσια έβλεπαν ότι μπορούσαν και ήθελαν να πάρουν το δικό τους αγοραστικό μερίδιο στην κατηγορία των πολυτελών και hi-end μοντέλων που πωλούνταν στις Η.Π.Α με βλέψεις φυσικά και για την Ευρώπη. Ήταν η εποχή που είδαμε τις Honda και Nissan να παρουσιάζουν στο κοινό νέες εταιρίες και συγκεκριμένα της Acura και Infiniti, με την Toyota να έχει επίσης τα δικά της πλάνα, τη εποχή που οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές έπαιζαν σε αυτές τις κατηγορίες ουσιαστικά χωρίς αντίπαλο. Πρώτη ήταν η Honda και αυτή τελικά που έδωσε την έμπνευση στη Toyota να δημιουργήσει μια ξεχωριστή εταιρία αποκλειστικά για πολυτελή μοντέλα.

Η αρχή για την Toyota έγινε το 1983 όταν ο τότε πρόεδρος της εταιρίας Eiji Toyoda, συγγενής του Akio, σημερινού προέδρου του ιαπωνικού κολοσσού, έδωσε την “διαταγή-πρόκληση” στους μηχανικούς του να κατασκευάσει η εταιρία του το “καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου”. Το project ονομάστηκε F1, όχι από το κορυφαίο πρωτάθλημα ταχύτητας των τεσσάρων τροχών αλλά από το “Flagship One” (Ναυαρχίδα Ένα).

Αυτό το μοντέλο που κόστισε για την εξέλιξη του στην Toyota εκείνη την εποχή το εντυπωσιακό ακόμη και σήμερα ποσό του ενός δισ. δολαρίων έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο κοινό ως LS 400 το 1989 και σήμανε ουσιαστικά τη γέννηση της Lexus. Οι Ιάπωνες είχαν αρχίσει να παρουσιάζουν τη νέα μάρκα τους στο αμερικάνικο κοινό με διαφημιστικά σποτ περίπου ένα χρόνο νωρίτερα στις μεγάλες αμερικάνικες εκθέσεις αυτοκινήτου των Η.Π.Α.

Το ενδιαφέρον στοιχείo που συνδέει όλα τα παραπάνω είναι το γεγονός ότι οι Ιάπωνες κατέληξαν για το όνομα της νέας μάρκας τους το 1986 τρία χρόνια μετά την αρχή για το project F1 και σε συνεργασία με διαφημιστική εταιρία “Saatchi & Saatchi” με την οποία έχουν μακροχρόνια συνεργασία. Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο που έδειχνε την επιμονή των Ιαπώνων στις λεπτομέρειες είναι ότι το όνομα της νέας εταιρίας επικράτησε τελικά ως το καλύτερο ανάμεσα σε 219 διαφορετικές προτάσεις που προήλθαν από την συμβουλευτική εταιρία Lippincott & Margulies η οποία συνεργαζόταν με την Saatchi & Saatchi.

Να σημειωθεί οτι η Lexus δεν υφίστατο σαν όνομα για την ιαπωνική αγορά από από την επίσημη ίδρυση της το 1989 έως και το 2005 (!). Τα μοντέλα της εταιρίας πωλούνταν έως τότε στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου με το σήμα της Toyota με την ιαπωνική εταιρία να έχει “χτίσει” τη δική της εγχώρια πολυτελή εικόνα με μοντέλα όπως τις λιμουζίνες Centure και President. Τότε ήταν και η περίοδος που μετά από την εταιρική αναδιάρθρωση του ομίλου της Toyota, η Lexus απέκτησε τα δικά της κέντρα σχεδιασμού, εξέλιξης και παραγωγής, ανεξάρτητα από εκείνα της Toyota.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr